כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד מתבצע איתור כספים אבודים
כיצד מתבצע איתור כספים אבודים

תמיד שאלתכם את עצמכם – איך יודעים אם יש לי כספים אבודים? ובכן, האם עבדתם פעם כסטודנטים בעבודות מזדמנות כדי לממן את הלימודים? האם יש לכם קרוב משפחה שנפטר לא מזמן? אלה סימנים המעידים על כך שיכול להיות שמחכים לכם כספים אבודים שעד היום לא ידעתם על קיומם. על מנת לברר זאת, מומלץ לעצור לרגע את הפעילות השוטפת, לבדוק בשנית את כל תלושי השכר שצברתם עד היום ולהתחיל לברר אם לא מגיע לכם כסף.

איך נצברים כספים אבודים

אנחנו עסוקים עד מעל לראשנו בדאגות החיים, עובדים במשרה מלאה וילדים שיש לגדל ולפרנס, ואין לנו זמן לבדוק מתי הייתה הפעם האחרונה שהופקדה לנו פנסיה. כספים אבודים יכולים להצטבר בכמה דרכים, וזו אחת הדרכים הנפוצות. כאשר אנשים עוזבים עבודה מסוימת, הם לא תמיד דואגים לקחת עמם את כספי הפנסיה ולהעביר לקרן הפנסיה החדשה במקום עבודה אחר. כתוצאה מכך, הכסף שהופרש בקרן הפנסיה במקום העבודה הקודם נמצא שם ללא שיבצעו בו פעולות כלשהן. סיבה נוספת להצטברות הכספים יכולה להיות הימצאות של חשבונות בלתי פעילים בבנק (שלא בוצע בהם שימוש מעל 10 חודשים) או חסכונות בנקאיים שהלקוח שכח מקיומם. האפשרות השלישית היא חסכונות או ביטוח חיים של קרוב משפחה אשר הוריש לכם את הכסף ללא ידיעתכם.

מה אפשר לעשות עם כספים אבודים

אם הצלחתם לאתר סכום נכבד של כסף אבוד המגיע לכם, תוכלו לעשות אתו מה שעושים בדרך כלל עם כסף. אפשר לצאת לחופשה משפחתית, לנצל את הכסף לשיפוץ הבית, לכסות את המינוס או להמשיך לחסוך. במידה שאתם מושכים את הכסף, וודאו כי הקנס שאתם משלמים עבור המשיכה אינו גבוהה מדיי ומשתלם לכם בסופו של דבר. לעתים התנאים שמציעה קרן הפנסיה הם תנאים טובים, ודווקא משתלם יותר להשאיר את הכסף במקום שבו הוא מונח, ולזכור לפדות אותו ביום היציאה לגמלאות.

אז איך יודעים אם יש לי כספים אבודים ?

קיימות דרכים שונות למציאת הכסף האבוד. תוכלו לבצע עבודה סיזיפית ולעבור על כל תלושי השכר שלכם בחיפוש אחר קרן פנסיה בלתי ידועה. זאת בהנחה ששמרתם את כל תלושי המשכורת מאז שהתחלתם לעבוד ברשת למזון מהיר בגיל 16 ועד היום. מדובר בעבודה די מייגעת, ולכן יש דרך פשוטה יותר. אם אתם מעוניינים באיתור כספים אבודים, תוכלו לפנות לחברת מניב לקבלת שירות מהיר ואיכותי. הצוות של מניב ישמח לתת לכם מענה טלפוני, לספק עבורכם את תמונת המצב הראשונית ולעזור לכם לאתר את כל הכספים המגיעים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר פרטי התקשור באתר – שם מלא וטלפון, והנציגים יחזרו אליכם במהרה.

דילוג לתוכן