כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הר הכסף מתרחב

הר הכסף
הר הכסף מתרחב
לאור הצורך להעלות את המודעות לנוכחותם של הכספים האבודים, השיק משרד האוצר את מנוע החיפוש הר הכסף 2. אם במנוע החיפוש הר הכסף ניתן היה לאתר ביטוחי חיים, קרנות השתלמות או קופות גמל, הרי שבהר הכסף 2 אפשר לאתר כספי ירושה של קרובי משפחה או חשבונות בנק בלתי פעילים שהקשר עמם אבד לאחר שהחלפתם חשבון בנק.

לא מוצא את הכול

מכיוון שמדובר בשדרוג והרחבה של מנוע החיפוש הקודם, ניתן היה לחשוב שמנוע החיפוש הר הכסף 2 יכול לתת מידע מפורט יותר על החשבונות והירושות הקיימים אצלנו. למרבה הצער, לא כך הדבר. בדומה לגרסתו הראשונה, גם מנוע חיפוש זה אינו מציג נתונים כמו מספר חשבון בנק או את גובה הסכום שיש לכם בבנק כעת.

דעו למי לפנות

יש לכם כספים אבודים בחשבון הבנק, אבל סביר להניח שלא יספרו לכם על כך. פקידי בנק של חשבון ישן לא יתקשרו אליכם כדי לבש שיש לכם כסף בחשבון, וסוכני ביטוח לא יודיעו לכם שאתם משלמים למעשה ביטוחים כפולים. משום כך, נותר רק לפנות ליועץ פיננסי מקצועי שיוכל לתת את המענה המלא לבעיה. אלה כמה סיבות טובות לפנות ליועץ:
  • מקבלים מידע מדויק – בניגוד למנועי החיפוש החינמיים של משרד האוצר, היועץ הפיננסי יכול לתת לכם את התמונה המלאה של החשבונות הקיימים. הוא יבצע חיפוש מדוקדק ויאתר את כל הפרטים הנחוצים לכם.
  • קשר עם הגופים השונים – היועץ עומד בקשר עם גופים כמו קרנות פנסיה או בנקים כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר.
  • מענה אנושי – כאשר אתם מוצאים את כל הכספים האבודים שלכם, אינכם נשארים עמם לבד. היועץ מציע לכם הצעות שונות: מה כדאי לעשות עם הכסף? האם להשאיר אותו במקומו או לפדות אותו?

החברה שעושה את כל ההבדל

חברת מניב היא חברה מקצועית המספקת לכם שירותי איתור כספים איכותיים. החברה פועלת כ-28 שנה בתחום הפיננסים. הצוות המנוסה שלה ישמח לתת לכם את המענה המקצועי ביותר, ויכוון אתכם לקראת ביצוע החלטות פיננסיות מורכבות. אז אם אתם רוצים להבטיח את העתיד שלכם ושל בני משפחתכם, פנו עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי בחברת מניב.
דילוג לתוכן