כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה כספים אבודים יש לך?

אנחנו תמיד שמחים למצוא 10 שקלים מתחת למיטה ואף 50 שקלים ברחוב. אך מה אם נוכל לגלות שיש לנו כספים שאנו לא מודעים אליהם בסכומים של מאות ואולי אפילו אלפי שקלים? זוהי בדיוק המטרה של פעולת איתור כספים אבודים, למצוא את הכסף המגיע לכם כחוק ולהחזיר לכם אותו לחשבון הבנק. לאחרונה קמים יותר ויותר גורמים שנועדו לעזור לכם לאתר את הכספים האבודים שלכם. המטרה היא למצוא את הדרך הטובה שבה תוכלו למצוא את הכספים החסרים.

כל אחד יכול לאתר כספים אבודים

להחזיר כסף אבוד נשמע אולי כמו חלום, אך זו בהחלט המציאות. אם תהיו שיטתיים, תדעו לפנות לגורמים הרלוונטיים ותדאגו לשמור תמיד את תלושי המשכורת שלכם, תגלו שגם אתם יכולים למצוא את הכספים המגיעים לכם ללא ייעוץ פנסיוני. מעוניינים לאתר את הכסף? אלה כמה המלצות:
  • תלושי המשכורת – אם אתם אוספים את כל תלושי המשכורת שלכם מאז שהתחלתם לעבוד כמלצרים במסעדה בגיל 18 ועד היום, תוכלו לפתוח את קלסר התלושים שלכם ולבחון את התלושים מחדש. תופתעו לגלות כי ייתכן שיש לכם קרן פנסיה שלא ידעתם עליה.
  • מחפשים בעזרת מנוע חיפוש מתקדם – היום אפשר לקבל מידע רלוונטי מבלי לצאת מהבית. פשוט תבחרו מנוע חיפוש לאיתור כספים אבודים, תשאירו את הפרטים שלכם ותמורת סכום סמלי תוכלו לקבל מידע על הגופים המחזיקים בכסף שלכם. עם זאת, שימו לב כי עליכם מוטלת האחריות לפנות לכל אחד מהגופים האלה כדי לברר את מצבכם הכספי.
  • לפנות לבנק – לפעמים ניתן לאתר חשבונות אבודים שאינכם מודעים אליהם. מצב זה יכול לקרות אם, לדוגמה, פתחנו לפני שנים חשבון בנק בבנק מסוים ולאחר מכן עברנו לבנק אחר. גם אם סגרנו את חשבון הבנק בעת המעבר, ייתכן שיש שם עדיין כספים המחכים רק לנו. כמו כן, ניתן לפנות לבנק כדי לברר אם אין ירושה שמחכה לנו. לעתים נוכל לגלות כי קרוב משפחה רחוק השאיר עבורנו כסף, ואנחנו לא מודעים לכך.

מצאנו כסף – מה עושים?

אחת השאלות הגדולות נשאלות לאחר איתור כספים אבודים מוצלח היא מה בעצם נוכל לעשות עם הכסף עכשיו. הכול תלוי בסכום הכסף שמצאנו ובמצבו. אם מדובר בקרן פנסיה, למשל, ניתן להשאיר אותה כפי שהיא ולמשוך אותה בגיל הפרישה. אם הכסף המדובר הוא ירושה, ניתן לנצל אותו כדי לסגור חובות או לקנות את הרכב שתמיד רצינו.
דילוג לתוכן