כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור חשבונות אבודים כהמלצה

רוב האנשים חיים את חייהם, קמים בבוקר, מביאים את הילדים למסגרות ונוסעים לעבודה מבלי לחשוב כלל על האפשרות כי קיימים סכומי כסף עצומים שרק מחכים שימצאו אותם. אין מדובר כאן על זכייה בלוטו או ניסיון לשכנע אתכם להתחיל לשחק פוקר מקצועי. הכוונה היא לכל אותם חשבונות, פוליסות, קופות גמל וקרנות נאמנות שונות, אשר נשכחו והלכו לאיבוד עם השנים. כל אחד עבר במהלך חייו לא מעט חוויות שונות, אשר גרמו לו בין היתר לעבור מעיר אחת לאחרת, להחליף מספר מקומות עבודה ואולי אפילו לברוח לחו"ל לתקופה מסוימת. אך רוב האנשים אינם מעלים כלל על דעתם, את כל הכספים אשר הלכו להם לאיבוד, מפאת חוסר ידע, חוסר התעניינות ואפילו סתם עצלות כללית. למעשה לכל אחד ואחד מאתנו, קיימים לא מעט קופות גמל, קרנות השתלמות וקופות פנסיה אשר נשכחו עם השנים, אך למעשה עדיין מכילות בתוכן לא מעט כסף שיכול בהחלט לשמש אותנו ליום – יום שלנו.

כיצד ניתן לגלות האם אתם בעלי חשבונות אבודים?

כמה דברים שחשוב שתדאגו על איתור חשבונות אבודים: מעבר לכספי הפנסיה, קופות הגמל והקרנות השונות שכנראה איבדתם במהלך השנים, קיימים היום במערכת הבנקאית כ – 9 מיליארד שקל שאין להם דורש. הבנקים היום מכילים כ – 480,000 חשבונות בנק ופיקדונות שונים אשר שייכים לאנשים פרטיים שאינם עושים בהם כל שימוש. מדובר על חשבונות בנק אשר אנשים פתחו לפני שנים, ופשוט שכחו מהם ככל שהזמן עבר. חלק מהחשבונות שייכים לאנשים שכבר נפטרו, אך קרובי המשפחה שלהם אינם מודעים לכסף ולכן איש אינו דורש אותו. לכן חשוב לקחת שליטה על החיים שלכם, להפסיק להתעצל ולהתחיל לבדוק האם ישנו סכום כלשהו של כסף אשר מגיע לכם בזכות וביושר. בנק ישראל הקים מערכת חדשה הנקראת 'הר הכסף2' ומאפשרת לכל אחד למצוא את החשבונות האבודים שלו לאורך השנים. המערכת מאפשרת לבדוק לגבי קרובי משפחה שנפטרו, ולאתר פיקדונות שונים ללא תנועה או אפילו קרנות פנסיה.

לסיכום, איתור חשבונות אבודים אמור להיות בראש מעייניו של כל אדם שפוי. הרי למה שמישהו ירצה לוותר על כספים ששייכים לו? בנק ישראל מציע לכל אדם למצוא את הכספים האבודים שלו, לאתר חשבונות בנק ישנים, לגלות פיקדונות עתיקים ולאתר כספים השייכים לקרוב משפחה שנפטר. מדובר בשירות חשוב ומועיל, אשר יכול לאפשר לכל אחד לנהל את כספיו בצורה חכמה ונבונה יותר. המערכת מאפשרת להקל על התהליך, ולמעשה מספקת פרטים לגבי הבנק שבו מצוי חשבון עובר ושב או פיקדון על שמכם.

דילוג לתוכן