כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים אבודים של נפטר

כולנו יודעים שהמוות הוא הדבר היחיד הבטוח בחיים, ואנחנו מכירים בעובדה שביום מן הימים הוא יבוא עלינו או על אחד מהקרובים שלנו. ברגע שאדם מסויים עובר מן העולם, הוא מותיר אחריו לא פעם נכסים, כספים, חשבונות וקרנות שמצריכות טיפול. אם לא אתם תטפלו בדברים האלו בתור קרובי המשפחה של הנפטר, תאמינו לנו שאף אחד לא יפנה אליכם ויגיד לכם שקיימים כספים עבור הנפטר שיש להשיב אליו. בדיוק מהסיבה הזאת, איתור כספים אבודים של נפטר הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות, גם לעצמכם וגם לשמירה על כבודו של הנפטר והעבודה הקשה שהוא השקיע לאורך השנים.

חסכונות לא באים משום מקום – הם תוצר של עבודה קשה

הנפטר ככל הנראה השקיע זמן, אנרגיות ומאמצים רבים על מנת לחסוך שקל לשקל וליצור לעצמו חשבונות בנק מטופחים, קרנות פנסיה משתלמות, תכניות ביטוח מקיפות וקופות גמל מניבות. הכספים שנמצאים אצל כל אחד ואחד מהגורמים הללו מצטברים לאלפי ועשרות אלפי שקלים, ועם מותו המצער של הנפטר – אין מי שיהנה מהם.

בדיוק בנקודה הזאת אתם נכנסים לתמונה. איתור כספים אבודים של נפטר יכולים להצביע על הגורמים שאצלם נמצאים כספים ששייכים לנפטר, והם יוכלו לעבור אליכם בהצגה של המסמכים המתאימים ועל פי הדרישה המתאימה. אז איך בדיוק זה קורה?

איתור כספים אבודים של נפטר – דברים שחשוב לדעת

איתור כספים אבודים של נפטר מתבצע על ידי בדיקה יסודית מול כל אחד ואחד מהגורמים שקשורים לנפטר. לא בטוח שהנפטר עצמו ידע בכלל על כספים ששייכים לו ונמצאים אצל אותם הגורמים, וייתכן בהחלט שבעקבות מעבר בין חברות ביטוח, החלפת עבודות שהוא ביצע לאורך החיים, מגורים בחוץ לארץ במשך תקופה ועוד – הצטברו עבורו כספים שמגיע לו לקבל בחזרה.

היות והוא נפטר, התפקיד של איתור הכספים עובר אליכם. בדיקה ראשונית של איתור כספים אבודים של נפטרים מתבצעת בצורה חינמית לחלוטין, והיא זו שתבטיח בחינה יסודית מול כל אחד ואחד מהגורמים עבור מציאת הכספים של הנפטר. שיהיה בהצלחה!

דילוג לתוכן