כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים בקופות גמל וקרנות פנסיה

אתם כבר לא מעט שנים נמצאים בשוק העבודה. למען האמת ואם נדייק, אתם מאלו שעבדו כל החיים שלהם בכמה וכמה עבודות, התחלתם לעבוד עוד לפני תקופת השירות בצבא ומאז דאגתם להרוויח את לחמכם בכבוד באמצעות עבודות שונות ומתחלפות. לאורך השנים המעסיקים השונים שלכם הפרישו לכם כספים לקרן הפנסיה, ההורים שלכם חסכו עבורכם בקופות גמל והלכתם וצברתם כספים שאתם אפילו לא מודעים אליהם. אז נכון, אתם מנהלים את חשבון הבנק שלכם בצורה מופתית ומודעים בדיוק למה שקורה בו, אבל האם באמת יש לכם מושג אם כל הכסף ששייך לכם אכן נמצא בהישג יד עבורכם? איתור כספים בקרנות פנסיה קופות הגמל הוא הדרך שלכם להבטיח שכל מה ששייך לכם גם נמצא אצלכם.

על דמי ניהול שמעתם? יכול להיות שאתם משלמים עליהם ביוקר

קופות גמל וקרנות פנסיה שלא מבוצעות בהן בדיקות תכופות, גובות מכם דמי ניהול בסכומי עתק, ולמה? פשוט מאוד – המערכת שמה לב שאתם לא מרבים לבקר ולשוטט בקופות ובקרנות, ומרשות לעצמן לעלות עוד ועוד את דמי הניהול. על שיטת מצליח שמעתם? ובכן, זהו המקום המושלם לנסות את השיטה הזאת עליכם, ואם אתם לא מבקרים בקופות הגמל וקרנות הפנסיה שלכם – אתם הקורבן לשיטה ועלולים לשלם מאות שקלים בחודש על דמי ניהול. כמובן שעלות דמי הניהול באה על חשבון החסכון שלכם, ומכרסמת באופן ישיר בסכומים ששייכים לכם.

פיזור השקעות, רמת סיכון מתאימה ועוד – לא סתם מושגים

דברים נוספים שעלולים לפגוע בחסכונות שלכם, שלפעמים אתם לא מודעים לכך שהם קיימים, הם התנהלות לא נכונה אל מול פיזור השקעות, בחירת רמת סיכון ועוד. כל אלו גם הם מורידים את הסכומים ששייכים לכם, וחבל.

איתור כספים בקופות גמל וקרנות פנסיה

במקום להסתפק בעובדות שהכסף שלכם הולך ואוזל לטובת אותם הגורמים, איתור כספים בקופות גמל וקרנות פנסיה הוא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות לעצמכם. באמצעות איתור קופות גמל וקרנות פנסיה תוכלו לחזור ולהיות עם היד על הדופק, ולדעת בדיוק מה שייך לכם. בהצלחה!

דילוג לתוכן