איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות בצורה יסודית + ליווי אישי, בחינם!

הר הביטוח הושק

משרד האוצר השיק את אתר "הר הביטוח" בתחילת 2017 

הוצאה ענקית על ביטוחים

הסיבה היא שבשנת 2015 הציבור הוציא 63 מיליארד שקל על מוצרי ביטוח שונים 

ביטחי כפל הם מכת מדינה

והסתבר שעשרות אלפי אנשים משלמים פעמיים על אותה פוליסה

כך מתבצע איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות:

1. אתם מספקים את מספר תעודת הזהות שלכם איתה נבצע סריקה מעמיקה בכל חברות הביטוח

2. נדאג לקבל את כל הנתונים אודות הפוליסות שלכם כולל תאריך פקיעת תוקף

3. נשלח לכם דו"ח מסודר שישפוך אור אפילו על מצב הפנסיה שלכם

background loan

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור פוליסות

3 דברים שהמשרד של משרד האוצר לא מספר לכם כשתאתרו את הפוליסות שלכם

רבים קפצו על אתר משרד האוצר לשם משיכת אינפורציה אך כשהם גילו אותה הם הבינו לפתע ש…

  1. הנתונים הם נתונים יבשים, כתוב איפה יש לך פוליסת ביטוח ומה הסכום שלה אבל את שאר הפרטים צריך לקבל מחברות הביטוח בהן נמצאות הפוליסות שלך – שזהו כמובן בעיה בפני עצמה…
  2. האתר אינו ממליץ לכם על חברות אחרות ולא מספק לכם מידע איפה תמצאו את הפוליסות הזולות ביותר עם הכיסויים הנרחבים ביותר
  3. האתר אינו ממליץ לכם על חברות אחרות ולא מספק לכם מידע איפה תמצאו את הפוליסות הזולות ביותר עם הכיסויים הנרחבים ביותר. למעשה רוב הסיכויים שתמשיכו לשלם עבור אותה פוליסה יקרה במשך שנים. ניתוח של אתר "כלכליסט" מצא פערים של עד 56% במחירי פוליסות הביטוח!

 השוואת ביטוח דירה ותכולה

 

3 סיבות מדוע יש יש סבירות גבוהה שגם אתם משלמים פעמיים על פוליסה דומה

כפל ביטוחים הוא גורם שמבזבז למשפחה ממוצעת 2640 ש"ח (לפחות) בשנה.
להלן המקרים הנפוצים בגללם זה קורה:

  1. זיכרון קצר – למעט ביטוח נסיעות לחו"ל, מי מאיתנו באמת זוכר את כל הביטוחים שהוא עשה במהלך השנים, שלא לדבר על המרכיבים השונים בתוך הפוליסה…
  2. הרחבות – פעמים רבות פוליסת הביטוח מקנה לכם אופציות ש"משדרגות" את הכיסוי שלכם, העניין שההרחבות משולמות על ידכם במספר פוליסות שונות… חשוב לוודא שאתם משלמים רק בפוליסה אחת את אותה הרחבה.
  3. תשלומים – בדר"כ התשלום לפוליסה מתבצע בהוראת קבע, בתשלומים שוטפים דרך כרטיסי האשראי או אפילו דרך המעסיק שלנו. עובדה זו מקשה מאוד על האיתור של כל המרכיבים בפוליסות.

הפיתרון שלנו הוא פיתרון מושלם, גם תאתרו את הפוליסות שלכם וגם נספר לכם כיצד תוכלו לשפר אותן

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור פוליסות

הנה חלק מחברות הביטוח אצלן נאתר עבורכם פוליסות ביטוח שונות

רשימת חברות ביטוח

לסיכום, איתור פוליסות ביטוח לפי תעודת זהות יסודי ומהיר בהישג ידכם. צרו עמנו קשר עכשיו ונתחיל בתהליך.

איתור פוליסת ביטוח

איתור פוליסת ביטוח בהחלט יכולה להפוך למשימה מורכבת ומרתיעה, זאת בעקבות מורכבות התהליך, והבירוקרטיה אשר מעורבת בו. עם זאת, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות, איתור פוליסת ביטוח הפך להיות תהליך פשוט וקל יותר, אשר כל אחד יכול לבצע באופן עצמאי, בקלות ובמהירות.

יותר מכך, ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות האדירה אשר נמצאת בתהליך איתור פוליסת ביטוח, ובוחרים לבצע את התהליך הן באופן עצמאי, והן באמצעות איש מקצוע אשר מתמחה בתחום. כך או אחרת, מדובר על משימה מהותית, שיכולה לחסוך לכם כסף רב.

מהו איתור פוליסת ביטוח?

למעשה, מדובר בתהליך אשר כולל חיפוש במידע של חברות הביטוח השונות, קרנות, בנקים וכדומה, על מנת לרכז מידע אודות פוליסת הביטוח. בדיקה זו, במאגרים השונים של חברות הביטוח, עוזרת לרבים לאתר כספים אבודים, אשר שייכים להם.

סקירה של כל הביטוחים הקיימים

בקשת איתור פוליסת ביטוח למעשה מעניקה לכם את האפשרות לעקוב אחר כל הפוליסות הקיימות ברשותכם, ששילמתם עליהן לאורך השנים, והפסקתם את המעקב אחריהן. הבדיקה למעשה מאתרת מעסיקים מן העבר, אשר מחזיקים פוליסות ביטוח על שמכם, תשלומים או המחאות, גם אם מדובר על פרק זמן של שנים רבות.

כמו כן, ניתן בעת איתור פוליסת ביטוח גם לבדוק החזרי מס אשר בוצעו בשנים האחרונות, זאת על מנת לאתר הכנסות של ריבית, או הוצאות כספיות על ריבית, אשר משולמות לחברת הביטוח.

אל תוותרו על כספי הביטוח!

כאמור, איתור פוליסת ביטוח נועד לעזור לכם למצוא פוליסות אבודות, זיהוי ואיתור כספים אשר רשומים על שמכם. בדיקה של איתור פוליסת ביטוח יכולה להתבצע בקלות ובפשטות באמצעות מנוע חיפוש ייחודי אשר נקרא הר הביטוח.

מנוע חיפוש זה מורכב מעשרות מיליוני ביטוחים, אשר נרכשו על ידי אזרחי המדינה. כידוע, רבים כלל אינם מודעים לכל מוצרי הביטוח אשר ברשותם, כאשר חלקם כפולים, מיותרים, או חסרי תועלת. התוצאה היא בזבוז כסף מוחלט מדי חודש. הר הביטוח מבקש לשנות מציאות זו, וליצור מצב בו כל אחד שולט בתיק הביטוח, ויכול לבטל פוליסת ביטוח, במידה ואינה מתאימה לצרכים שלו.

יותר מכך, לאחר איתור פוליסת ביטוח ובדיקה מעמיקה, תוכלו לבחור פוליסה אפקטיבית ונכונה יותר, וכמובן במחיר משתלם יותר. מאז כניסתו של הר הביטוח לתמונה, התעוררה תחרות בריאה בין חברות הביטוח השונות, ובכך שם את הכוח בידי המבוטחים.

תוכן עניינים

סוגי הפוליסות אשר ניתן לאתר

כאמור, איתור פוליסת ביטוח הינו הליך קל ופשוט כיום, אשר מאפשר איתור מהיר של ביטוח בריאות, חיים וכדומה, ולדעת באופן מדויק אילו כיסויים וסכומים נכללים בכל ביטוח. הנה סוגי הפוליסות אשר ניתן לאתר:

  1. ביטוח חיים משלם – מדובר בפוליסה אשר מתנהלת על ידי הגדרת סכום כספי המוגדר על ידי המבוטח, ובעת פטירתו, יועבר למוטב שנחבר על ידי, או ליורש, במקרה שלא הוגדר מוטב מראש.
  2. ביטוחי בריאות פרטיים וקבוצתיים – כאן מדובר על מגוון רחב של פוליסות שונות כגון מחלות קשות, ביטוח סיעודי, ייעוץ ובדיקות, ניתוחים, השתלות, ביטוח שיניים, תאונות אישיות ועוד.
  3. ביטוח חיים שכולל חיסכון – זו פוליסה שאינה חיסכון פנסיוני, ולמעשה מעניקה כיסוי במקרים של מוות או אובדן כושר עבודה.
  4. ביטוח רכב חובה – ביטוח אשר נועד לכסות נזקי גוף אשר קרו בעקבות תאונת דרכים, הן עבור המבוטח עצמו והן עבור אחרים.
  5. ביטוח משכנתא – ביטוח אשר נעשה בעת עסקת משכנתא, ומשלב ברוב המקרים, ביטוח חיים עם ביטוח מבנה לבית.
  6. ביטוח מקיף לעסק – פוליסה אשר מכסה מגוון נזקים הנגרמו לתכולה ולבית העסק עצמו.
  7. ביטוח רכב מקיף – פוליסה המכסה נזקי רכוש בעקבות גניבה, תאונה, ואירועים נוספים אשר מפורטים בפוליסה עצמה.
  8. ביטוח דירה – פוליסה המכסה מגוון נזקים אשר נגרמו למבנה של הדירה, ולתכולה בה.
  9. ביטוח רכב צד ג׳ – פוליסה שמכסה נזקי רכוש אשר גרם הרכב לגורם אחד, כלומר צד שלישי.

חשוב לדעת כי ניתן לקבל על כל פוליסה מידע, אשר כולל את מספרה, תקופת הביטוח, החברה המבטחת, וכמובן הפרמיה המשולמת. קיימות פוליסות אשר מפרטות גם את כתבי השירות, ואת העלות שלהן.

אל תדחו למחר: בצעו כבר היום איתור פוליסת ביטוח

בשנים האחרונות, מיליוני מבוטחים ברחבי הארץ הצליחו לאתר מצב של ביטוח כפול, ובכך חסכו מאות, ואף אלפי שקלים בשנה. בעיית כפל הביטוחים הינה בעיה נפוצה במיוחד בקרב אזרחי ישראל, אשר באה לידי ביטוי בתשלום כפול ולעיתים אף משולש, עבור כיסוי זהה.

כך למשל, ייתכן ואתם משלמים פעמיים על כיסויים שונים כגון השתלות, ניתוחים, תרופות, ועוד, זאת במסגרת ביטוח בריאות שרכשתם. חשוב לזכור כי תשלום כפול לא יעניק לכם פיצוי כפול במצב של הפעלת הביטוח, לכן, התוצאה היא בזבוז כסף מוחלט.

לפי נתונים אשר פרסה רשות שוק ההון, בשנת 2018, מרבית הביטוחים הכפולים, הינם ביטוחי חיים, כאשר למעלה מעשרים אחוזים נכללים בקטגורייה של תאונות אישיות, 14% בקטגוריה של ניתוחים וכיסוי תרופות, עשרה אחוזים התגלו בביטוח סיעודי, ואילו כ-5 אחוזים בביטוחי מחלות קשות.

מה חשוב לעשות לאחר איתור פוליסת ביטוח?

חשוב לזכור כי לעיתים, כפל ביטוחי הוא רק לכאורה. כך למשל, במידה וביצעתם איתור ומצאתם כפל ביטוחי, חשוב לבדוק בראש ובראשונה את תנאי הפוליסה, ואז לאחר מכן לקבל את ההחלטה האם לבטל אותה או לא. בפוליסה מסוג שיפוי כגון ביטוח רכב, ההחזר הכספי מחברת ביטוח יינתן רק בהתאם להוצאות התיקון וירידת ערך.

במילים אחרות, במקרה של כפל ביטוח, לא תקבלו החזר מכל החברות הביטוח מהן רכשתם פוליסה, אלא ההחזר מתחלק בין שתי החברות. לעומת זאת, בפוליסה מסוג פיצוי, חברות הביטוח ישלמו החזר כספי, ללא כל תלות בהוצאות שהיו בפועל, אלא על פי סכום אשר נקבע מראש.

ניתן לראות כי פוליסות בתחום הבריאות כוללות בדרך כלל גם מרכיב שיפוי וגם מרכיב פיצוי, ובכך מעניקות כיסוי רחב על מגוון אירועים שונים. לכן, במידה ואיתרתם פוליסה כפולה של שיפוי, מומלץ כי תפנו בהקדם לאיש מקצוע אשר מתמחה בתחום, ויכול לבחון את תנאי הפוליסה, ולייעץ לכם כיצד לפעול.

המידע בידכם? כך תממשו את הזכויות שלכם

לאחר ביצוע איתור פוליסת ביטוח, תוכלו לפעול בהתאם למידע שמצאתם:

  1. בראש ובראשונה, לטפל במקרי כפל ביטוחי, כאשר כאמור, לא בכל המקרים הטיפול יסתיים בביטול של אחת הפוליסות. במקרים רבים, עין מקצועית נדרשת, על מנת להבטיח ביצוע של הדבר הנכון והמשתלם ביותר.
  2. למקסם את הרווחיות והאפקטיביות בתיק הביטוחים, על ידי סקר שוק קצר ורחב בין חברות הביטוח השונות, ותנאי הפוליסה, מדד השירות והמחירים המוצעים. כיום, ניתן לבצע השוואה בקלות ובפשטות באמצעות מחשבון ייעודי, אשר הושק על ידי משרד האוצר בתחומים רבים ומגוונים כגון: ביטוח דירה, ביטוח חובה, ביטוח לרכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד.
  3. בדיקה יסודית של תיק הביטוח, על מנת לוודא כי כל הכיסויים מותאמים לצרכים האישיים שלכם. פעמים רבות מתגלה אי התאמה, אשר עלולה לגרור תשלומי פרמיה גבוהים באופן משמעותי מהנדרש, עבור כיסויים מיותרים ולא רלוונטים. למשל, תשלום על פוליסת כל נהג, בזמן שהמבוטח הינו נהג יחיד. או לחילופין, כיסוי נהג חדש או צעיר, כאשר המבוטח כבר אינו בסטטוס זה.