כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

האם גם לנו מגיעים כספים?

יש לכם חוב בבנק שאתם צריכים לסגור ולא יודעים מהיכן להביא את הכסף? מתקרבים לגיל הפנסיה ומרגישים שסכום כספי הפנסיה שחסכתם בקרן נמוך בהשוואה למגוון העבודות שבהם עבדתם? אנשים רבים לא יודעים זאת, אך לפעמים הם יכולים לבצע משיכת כספי פנסיה אבודים שיש ברשותם, כספים אשר מעולם לא נפדו.

מהם כספים אבודים

כספים אבודים, כשמם כן הם, אלה כספים שנשכחו ואבדו. האם מגיעים גם לנו כספים אבודים אתם שואלים את עצמכם? ובכן תאלצו לבדוק! הם שוכבים אי שם בקרנות הפנסיה השונות שנוצרו בזמן שעבדתם בעבודות מזדמנות או קבועות במהלך חייכם. עם זאת, לאחר שעזבתם את מקום העבודה, לא דאגו ליידע אתכם על כספי הפנסיה שהצטברו, וכך נותרתם עם כספים שלא נעשה בהם כל שימוש, וכל זאת מבלי שאתם יודעים על כך דבר.

איך ניתן לאתר כספים אבודים

סביר להניח שהבנק או סוכן הביטוח שלכם לא יספר לכם על קיומם של כספים אבודים. כדי לדעת אם נותרו כספים מקרנות פנסיה או קופות גמל, העלה משרד האוצר אתר אינטרנט שבו ניתן לקבל מידע על כספים שנפדו או על כספים של קרובי משפחה שנפטרו. בנוסף, קיימות חברות שונות המציעות שירותי איתור כספים, תוך שהן מבקשות מכם להשאיר פרטים באתר. מניב מציעה לכם שירות איכותי ומענה טלפוני אנושי וסבלני, וזאת בתמורה להשארת 2 פרטי חובה עיקריים הכוללים שם מלא ומספר טלפון.

מצאנו את הכסף – מה הלאה?

מזל טוב, מצאתם את הכספים המגיעים לכם כחוק, אך בזאת לא מסתיים התהליך. כעת אתם צריכים להחליט מה לעשות עם הכסף. אתם יכולים להשאיר אותו בקרן הפנסיה, אך שימו לב לדמי הניהול. קרנות רבות מנצלות את העובדה שלא בוצע בכסף כל שימוש, ובעקבות זאת עלולות להעלות את דמי הניהול. חשוב שתתעקשו על דמי ניהול הוגנים גם לאחר שבמשך זמן רב לא בוצעה בכסף כל פעולה. דרך אחרת היא למשוך את הכסף, אם כי יש לשים לב שאתם לא הולכים לשלם קנס גבוה מדיי עבור המשיכה. דרך שלישית היא לנצל את הכסף לטובת סגירת חוב או חסכון לטובת ביצוע רכישה גדולה כמו משכנתא או רכב.

האם גם לנו מגיעים כספים?

אחרי שקראתם את כל המידע הזה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם אם גם לכם מגיעים כספים. כדי לאשר זאת, כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר פרטים באתר של מניב, ולאחר שניות ספורות בלבד תוכלו לקבל אינדיקציה ראשונית על מצב הכספים שלכם. אם אתם מעוניינים לדעת פרטים נוספים, תוכלו לפנות למניב באמצעות השארת הודעה במייל או בטלפון. הנציגים ישמחו לתת לכם מענה סבלני ולבדוק עבורכם את עניין הכספים האבודים.
דילוג לתוכן