כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכל על כספים אבודים

על מושג כסף אבוד כבר אנשים רבים שמעו. בקרנות ובקופות רבות, קיימים כ-10 מיליארד שקלים שהם מוגדרים ככסף אבוד. אותם 10 מיליארד שקלים הם שייכים לאנשים רבים, אך לא ידוע למי הם שייכים, מהרבה מאוד סיבות. הכסף הזה משמש את קופות הגמל וקרנות הפנסיה לדברים רבים מעבר למה שמותר להם לעשות. במאמר זה אנו נדע בדיוק את מה שאנו צריכים בכדי למצוא את הכסף שלנו, והאם בכלל יש לנו כסף אבוד.

כיצד נוצר מצב של כסף אבוד?

10 מיליארד שקל נוצרו בגלל טעות גדולה, והיא ריבוי של קרנות פנסיה וקופות גמל במדינת ישראל. כמות הכסף הגדולה הזו שאנו חוסכים לקראת הפנסיה, מגיעה אל קרנות שונות, בהתאם למקום העבודה שאנו עובדים בו. כל מקום עבודה מפריש כסף לקופות הגמל וקרן הפנסיה למקום שעמו הם עובדים ורגילים לעבוד. כך נוצר מצב שהפנסיה מחולקת בהרבה מקומות.

כיצד מצב זה פוגע בנו?

כאשר הפנסיה מופרשת עבורנו, היא מופרשת ממספר מקומות, ולכל מקום אנו משלמים את הסכום כסף שאנו חייבים עבור אותו גוף.

היכן נוכל למצוא את הכספים האבודים?

את הכספים אנו נוכל למצוא במספר מוקדים, ועל ידי מספר פעולות פשוטות שנוכל לעשות:
  • הר הכסף – זהו מנוע החיפוש שעוזר לנו למצוא את הכסף האבוד. את הר הכסף השיק משרד האוצר, על מנת שהאזרחים יוכלו למצוא את הכסף השייך להם. לאחר שהאזרחים מוצאים את הכסף המגיע להם כחוק, השמים הם הגבול. אזרחים רבים יוכלו לשלם את המיסים ללא בעיה, לסגור מינוסים בבנק ועוד.
  • חשבונות בנק אבודים – למצב זה השיקו את הר הכסף 2, על מנת שתוכלו למצוא חשבונות אבודים השייכים לכם, או שהיו שייכים לקרובי משפחה שנפטרו, ולא פעילים.
דילוג לתוכן