כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאחדים את קרנות הפנסיה

אנו שומעים את המילה פנסיה בכל מקום. זה יכול להיות דוד רחוק שיצא סוף כל סוף לגמלאות לאחר שנים רבות של עבודה, ואולי השיבה כבר זרקה בשיערכם ואתם מתכוננים לקראת הפרישה הגדולה. כך או כך, חשוב לבצע איחוד קרנות פנסיה לקרן אחת. ההוראה הזו יצאה מטעם משרד האוצר, וכעת עליכם לפעול כדי לאחד את כל הכספים האלה.

איחוד הקרנות – מדוע זה משתלם?

הליך איחוד קרנות הפנסיה הוא הליך חשוב למדיי. ראשית, הפעולה הזו תגדיל את סכומי הכספים שלכם לקרן הפנסיה, ובה בעת תקטין את דמי הניהול שאתם משלמים עבורה. לא אחת קורה שנפתחת עבורכם קרן פנסיה אי שם בשנים המוקדמות שלאחר השחרור הצבאי בסניף למזון מהיר. אתם נוטים לשכוח מקיומה של הקרן, עוברים עבודה וממשיכים הלאה כדי לבנות את הקריירה שלכם, בעוד הקרן הזאת נותרת בלתי פעילה. כך נוצר מצב שבו אתם משלמים דמי ניהול על הקרן, אך לא מקבלים כספים בתמורה לכך. לעומת זאת, אם תחליטו לאחד את קרנות הפנסיה שלכם, תוכלו לא רק לקבל את כל התמונה המלאה על מצב הכספים שלכם, אלא גם לשלם דמי ניהול מופחתים יותר על הקרן. נוסף על כך, לא תיאלצו לבחון דוחות שונים הנוגעים לקרנות הפנסיה הרבות שלכם. אכן, זהו המקרה שבו באמת כדאי לשים את כל הביצים בסל אחד. כשיש לכם מידע עדכני על הפנסיה שלכם, תוכלו לבצע פעולות שונות כמו משיכת כספי פנסיה או מעבר לתכנית חיסכון טובה יותר.

איך מתבצע איחוד הקרנות

איחוד כספי הפנסיה מתבצע משנת 2016, והוא כולל כמה שלבים:
  • מאתרים קרנות בלתי פעילות – זהו השלב הראשוני. קרן הפנסיה מאתרת את כל הקרנות הבלתי פעילות שלכם במטרה לאחד אותן. על כך אתם מקבלים הודעה מראש.
  • לאחר שאותרו כל קרנות הפנסיה, תקבלו הודעה על איחוד הקרנות.
  • אם אתם מתנגדים לאיחוד קרנות הפנסיה שלכם, תוכלו להגיש בקשה בתוך 45 ימים מיום קבלת ההודעה.
עומדים לקראת איחוד קרנות פנסיה ולא יודעים במה מדובר? צריכים לבצע משיכת כספי פנסיה ללא מס? חברת מניב נמצאת כאן בשבילכם כדי לסייע בכל שאלה. פנו אלינו כבר עכשיו.    
דילוג לתוכן