כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה החסרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה

עבור כל אחת ואחד מאיתנו קיימת קרן פנסיה אצל אחת מחברות הביטוח הפעילות במדינת ישראל. אל קרן הפנסיה מופרשים כספים גם על ידנו וגם על ידי המעבידים השונים שהעסיקו אותנו לאורך השנים, והם ממתינים לנו לגיל הפרישה על מנת שנוכל למשוך אותם, לעשות בהם שימוש ולהנות מהם. חלק לא קטן מהציבור מעדיף למשוך את הכספים האלו עוד לפני גיל הפרישה בגין מגוון רחב של סיבות, אולם במאמר הקרוב נבין מה החסרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה.

לדעת את כל התמונה לפני שמקבלים החלטה

רבים יטענו כי למשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה מאפשר חישוב צעדים כלכליים בצורה נבונה יותר, מבלי להיות תלויים בגורמים של גיל, סטטוס ועוד. כך, למשל, מי שמושך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה עושה זאת לרוב בגין מצבים כמו מציאת אפיק השקעה משתלם יותר או בנסיבות פחות נעימות כמו מחלה, הכנסות נמוכות ביותר או אחוזי נכות גבוהים מאוד.

במקרים קיצוניים כמובן שהשיקולים הם אחרים, אך אם אתם לא נמנים עם המקרים האלו – כדי שתחשבו פעמיים אם למשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה. ולמה?

מה החסרונות בלמשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה?

בראש ובראשונה, מדובר כאן על תהליך מאוד לא פשוט. משרדי הממשלה מעדיפים ככלל "לשחרר" לכם את כספי הפנסיה שלכם רק בגיל הפרישה, כדי שבהמשך לא תהוו עליהם נטל. לכן, כל בקשה למשיכת כספי פנסיה לפני גיל הפרישה וללא סיבות קיצוניות, תיענה בדרך כלל בתהליכים ארוכים, פתלתלים ומייאשים שיגרמו לכם, לרוב, להתחרט על הרגע שבו התחלתם.

בנוסף, מדובר כאן על תשלומי מיסים גבוהים במיוחד עבור משיכת כספי פנסיה לפני גיל הפרישה. בכל מקרה, בין אם תבחרו למשוך כספי פנסיה לפני גיל הפרישה או אחריו, רצוי לא לעשות זאת לבד.

כספי פנסיה מושכים עם עזרה

חברות רבות ברחבי הארץ מציעות שירותים של סיוע בקבלת כספי הפנסיה ובירור לגבי כספים אבודים. בעזרת אותן חברות תוכלו להנות מתהליכים קצרים יותר, פשוטים יותר והכי חשוב – רווחיים יותר. בהצלחה!

כספי פיצויים נוכל לעזור לכם למשוך אותם. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן