כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה היתרון באיתור כספים עם הר הכסף 2

אם היינו מספרים לכם שאי שם, במקום לא ידוע, מתחבאים כספים ששייכים לכם שאבדו לאורך השנים, הייתם מאמינים? אם היינו מספרים לכם שסכומי הכסף שמצטברים באותם המקומות יכולים להגיע למיליארדי שקלים בשנה עבור כלל הציבור, הייתם מאמינים? אז עכשיו בואו נשים את השאלות ההיפותטיות בצד ונספר לכם שהסיטואציות האלו בהחלט קיימות, ממש כאן מתחת לאף שלנו. במאמר הקרוב נבין מה היתרון באיתור כספים עם הר הכסף, ונגלה שכל אחד מאיתנו יכול להנות מעוד כמה עשרות אלפי שקלים שלא ידענו על קיומם.

כספים אבודים – מה הכוונה?

כשמדברים על כספים אבודים מדברים בעצם על סכומי כסף מסויימים שהשארתם בצידי הדרך במהלך החיים. סיטואציות כמו מעבר דירה, החלפה של חברת הביטוח שלכם, רילוקיישן בחוץ לארץ לתקופת זמן מסויימת ותשלומי מס גבוהים מהרצוי הן רק חלק מהסיטואציות שבהן כספים רבים שלכם נעלמים לבלי שוב. אז במקום להסתפק במידע הזה, בואו נראה איך אתם יכולים להחזיר את אותם הכספים אליכם ולהנות מהם כמו שהיה אמור להיות מההתחלה.

איתור כספים אבודים

איתור כספים עם הר הכסף ואיתור כספים אבודים בכלל הוא תהליך חובה על כל אחד ואחת מאיתנו, ולמה? כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו. בסופו של דבר המדינה יכולה להנות מאותם כספים אבודים ששייכים בעצם לציבור, בכך שהם מגדילים את הקופה וכאשר אנשים לא יודעים על הכספים האלו – יש מרוויח אדחד גדול מהסיטואציה הזו, והמרוויח הזה הוא ממש לא אתם.

מה היתרון באיתור כספים עם הר הכסף 2

הר הכסף הוא מיזם שמאפשר לכל אדם במדינת ישראל לבדוק האם קיימים עבורו כספים אבודים. מיזם הר הכסף מציע בדיקה מקיפה מול כל הגורמים הרלוונטים, בדיקה שבסופה תדעו האם קיימים עבורכם כספים אבודים, כמה ואיפה. בנוסף, הר הכסף מגישים עבורכם את כל הטפסים ועושים עבורכם את כל העבודה שבסופה תקבלו בחזרה את הכספים שאיבדתם לאורך הדרך.

התהליך הוא קצר יותר, נעים יותר ובטוח יותר עם בדיקת איתור כספים עם הר הכסף 2, ואתם מוזמנים לנסות אותו עוד היום. בנוסף, במידה ותאתרו כספי פיצויים נוכל לעזור לכם למשוך אותם. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן