כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מידע נוסף על הר הכסף 2

מידע נוסף על הר הכסף 2

הצעד הראשון שלכם לאיתור כספים שנותרו בחשבונות לא פעילים

לאחר הקמת מנוע החיפוש הראשון "הר הכסף", המשיך משרד האוצר ופיתח תוספת בשם "הר הכסף 2". תוספת זו מיועדת לאפשר לכם לאתר חשבונות לא פעילים ששכחתם מקיומם, וגם כספים הרשומים על שם קרוב שנפטר.

צעד ראשון שלאחריו יש צורך בפעולות נוספות

מנוע החיפוש של הר הכסף מציג לכם נתונים אודות חשבונות בנק לא פעילים שהבנק לא הצליח ליצור אתכם קשר לגביהם, וקיימת בהם יתרה מסוימת. כמו כן, יש אפשרות לאתר כספים אשר רשומים על שם קרוב משפחה שנפטר, אך לשם כך תצטרכו להצטייד בפרטיו האישיים, כמו מספר תעודת זהות ותאריך הנפקת התעודה.

הר הכסף הוא רק הצעד הראשון בדרך לאיתור הכספים, מכיוון שהוא מציע הצגת הנתונים בלבד, ללא אפשרות ליצירת קשר עם מפעילי האתר לצורך קבלת פרטים נוספים.

בירור מידע וביצוע פעולות כמו העברת הכסף לחשבון אחר או משיכתו, ניתנים לביצוע רק באמצעות פנייה ישירה לגופים המנהלים את החשבונות.

כדאי לדעת

כדי לשמור על פרטיות המידע, הר הכסף 2 מגביל את החיפוש לעשרה כניסות בלבד לכל אדם. לכן, אם אין בכוונתכם לעשות כרגע שימוש בנתונים, כדאי לבצע צילום מסך או רישום על דף, כדי שהם יהיו זמינים לכם בהמשך. כך לא תבזבזו כניסה מיותרת.

כמו כן, כדי למנוע חסימה לאור ריבוי כניסות, הגבילו מראש את הגורמים המורשים לבצע את הבירור הראשוני מטעמכם. נקודה זו חשובה במיוחד כאשר אתם מעוניינים לפנות לחברות שיבצעו עבורכם איתור כספים מקיף. קבלת הצעת מחיר לשירות עלולה להיות מותנית במתן הרשאה ראשונית לכניסה להר הכסף עם מספר תעודת הזהות שלכם, כדי לקבל מידע בסיסי אודות מצב החשבונות והקרנות הקיימים על שמכם.

כאשר אתם פונים לחברה אחת זו אינה בעיה, אך מה קורה כשאתם רוצים להשוות בין הצעות מחיר של מספר חברות או שאינכם מרוצים מן השירות שניתן לכם במקום אחד ומעוניינים לפנות לחברה אחרת? מצב כזה יכול להוביל לכך שבסופו של דבר המנוע ייחסם בפניכם.

לכן, מומלץ לעשות בירור אודות שתיים שלוש חברות, ורק לאחר שבחרתן, לתת הרשאה ופרטים מזהים באמצעותם ניתן להיכנס למנוע בשמכם.

איתור כספים עם מניב

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור משלים להר הכסף 2

 
דילוג לתוכן