כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תקרת הפקדה לקרן הפנסיה

בתחומים שונים בחיים קיימים כל מיני חוקים קטנים או "אותיות קטנות" שחובה עלינו לדעת. כדי שלא נשב אל מול הגורמים השונים פעורי פה ונרגיש בורים שאין להם מושג על מה מדבר הפקיד שמשוחח איתנו, חשוב לדעת לקראת מה אנחנו מגיעים ולהצטייד בידע הדרוש לנו כדי לבוא מוכנים לכל שיח. הדברים האלו הופכים אפילו רלוונטים יותר כאשר מדובר בעתיד שלנו, ובוודאי בכל מה שקשור לעניינים הפנסיונים והכלכליים שלנו. אז בואו נבדוק ביחד את הנושא הבא – תקרת הפקדה לקרן הפנסיה.

מה, אני לא יכול להפקיד כמה שבא לי?

אז זהו, שלא. העולם הפנסיוני עובר אי אלו שינויים מדי שנה, וחשוב להכיר את השינויים האלו כדי לא להפסיד מצד אחד, ולנסות להרוויח ולהתנהג בחכמה מצד שני. תקרת הפקדה לקרן הפנסיה היא אחד המושגים שחשוב להכיר כדי לא למצוא את עצמכם, בבוא היום, רודפים אחרי כסף ששייך, בעצם, לכם.

תקרת הפקדה לקרן הפנסיה

תקרת הפקדה לקרן הפנסיה אומרת למעשה שיש הגבלה על כמות הכספים שתוכלו להפקיד בקרן מדי חודש. מה זה אומר ואיך זה בא לידי ביטוי? פשוט מאוד. לפי תקרת הפקדה לקרן הפנסיה, מותר להפקיד עד גובה של 20.5% מהשכר הממוצע במשק הישראלי – פעמיים.

לצורך הדוגמה נסתכל שנת 2020. השכר הממוצע במשק בשנת 2020 עומד על סכום של 10,551 ש"ח. אם ניקח את הנוסחה שכתבנו מקודם, למעשה אנחנו מקבלים כאן סכום הפקדה מקסימלי של 4,326 ש"ח.

ומה קורה אם אפקיד יותר?

אפשר כמובן להפקיד סכומים גבוהים יותר בקרן הפנסיה, אולם סכום שיעלה על 4,326 ש"ח המוסכמים בתקרת הפקדה לקרן הפנסיה – יועבר בצורה ישירה לקרן פנסיה משלימה, שתיפתח עבורכם באותה החברה שבה נמצאת קרן הפנסיה המקיפה שלכם. הדבר הזה יהיה משמעותי ביום מן הימים, כאשר תרצו למשוך את הכספים ותיאלצו להתמודד כאן במקום עם קרן פנסיה אחת – עם שתיים.

ייעוץ פנסיוני – עדיף מאוחר מאשר לעולם לא

כדי להבין את נושא תקרת הפקדה לקרן הפנסיה ונושאים פנסיונים אחרים יותר לעומק, מומלץ לפנות אל חברת ייעוץ פנסיוני שתוכל לתת לכם את כל המידע הנחוץ לכם. בהצלחה!

למשוך אותם. בהצלחה!

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן