כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איבדת את הכסף שלך?

אנו נוטים להיעצב אל לבנו כאשר אנו פותחים את הארנק ומגלים כי איבדנו שטר שלם של 100 שקלים חדשים. זאת מבלי לחשוב לרגע על כך שאיבדנו הרבה מעבר לכך. ישראלים רבים מסתובבים להם בנחת ברחובות תל אביב, ירושלים או אשקלון מבלי לדעת שמחכים להם אלפי שקלים בחשבון. הכספים האבודים יכולים להיות קרנות פנסיה ישנות ובלתי פעילות, ביטוחים או חשבונות בנק. אם קיים חשד לכך שיש לכם כסף שאינכם יודעים עליהם, כדאי לבצע איתור כספים אבודים.

איך אפשר לאבד את הכסף

קיימות דרכים שונות לאבד את הכסף. אלה כמה מבין הדרכים הנפוצות:

  • המעביד לא תיעד את ההפרשות שלכם כראוי – המעביד שלכם הוא אדם עסוק, ועליו לטפל בדברים רבים. אך כתוצאה מכך, אתם עלולים להיפגע ולא לקבל את הכסף המגיע לכם.
  • עוברים לחו"ל – יש ישראלים אשר עוברים לחו"ל בעקבות עבודה או אהבה חדשה. כך או כך, כאשר הם עוזבים, הם משאירים מאחוריהם גם חסכונות בלתי פעילים.
  • מחליפים סוכן ביטוח – סוכני הביטוח אוהבים למכור לכם פוליסות ביטוח, אבל הן לא תמיד משתלמות עבורכם. כך למשל, אתם עלולים לגלות כי יש לכם ביטוחים כפולים – ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות או ביטוחים עבור הדירה שלכם. במקרה זה, חשוב לבטל את אחד הביטוחים כדי לא לשלם סכומי כסף מיותרים. מעבר לכך, במקרים לא מעטים מגיעים לכם כספים מהביטוחים.
  • חברה שנסגרה – עבדתם במפעל והוא נסגר בעקבות התרוששות? ייתכן שנשארו בו כספים שמגיעים לכם כחוק.
  • ירושה – כן, כספי ירושה פתאומית שמגיעים לכם אינם חלום או נחלתם של סרט הוליוודי. ייתכן שקרוב משפחה שנפטר הוריש לכם כספים ללא ידיעתכם.

מאתרים את הכספים עם מקצוענים

איתור כספים הוא אמנות של ממש. צריך לדעת היכן לחפש, למי לפנות ואיך לנהוג עם הכסף לאחר שמוצאים אותו. אם אתם מעוניינים לדעת מה לעשות בקרן פנסיה ישנה – למשוך את הכספים או להשאיר אותם בקרן – כדאי לפנות לאנשי מקצוע איכותיים. אנחנו בחברת מניב נעשה הכול כדי להקל עליכם ולמצוא עבורכם את הכספים האבודים המגיעים לכם כחוק. התקשרו אלינו כבר עכשיו!

דילוג לתוכן