כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים אבודים בחינם ובקלות

אם היינו אומרים לכם שמחוץ לדלת הבית שלכם ממתינה לכם מעטפה שמכילה עשרות שטרות של 100 ש"ח, סביר להניח שמיד הייתם קופצים מהספה, ניגשים לפתוח את הדלת ולקחת את המעטפה אליכם, נכון? אז זהו, שלפעמים מעטפות כסף כאלו נמצאות עבורנו בכל מיני מקומות, ואנחנו פשוט לא יודעים עליהן. איתור כספים אבודים חינם הוא הדרך להגיע אל אותן מעטפות, תוך בדיקה יסודית וממוקדת שבאה במטרה להשיב לכם את הכספים ששייכים לכם. אז איך בדיוק זה קורה? בואו ונבדוק ביחד את הפרטים שאספנו עבורכם.

מיליארדי שקלים ששייכים לציבור מסתובבים שם בחוץ

דמיינו לעצמכם שכל אחד מתוך כ-6.5 מיליון האזרחים הבוגרים במדינת ישראל היה מפריש בכל חודש 200 שקלים צנועים לטובת קופה מסויימת. כחלק מהדמיון שאנחנו מבצעים עכשיו, הסכום הנאגר בקופה הדמיונית היה עומד על קרוב למיליארד וחצי שקלים מדי חודש. נשמע מופרך, נכון? אז זהו – שממש לא.

ישראלים רבים לא מודעים לכספים שאבדו להם לאורך השנים. 200 ש"ח הם משאירים מדי חודש אצל חברת הביטוח הקודמת שלהם (ולכן כדי לבצע גם איתור ביטוחים), 500 ש"ח הם משאירים מדי חודש עבור דמי ניהול של קרן הפנסיה בחברה שהם כבר כלל לא מנהלים אצלה את הקרן הרלוונטית שלהם ועוד. יחד מצטברים כל הסכומים האלו לכדי מיליארדי שקלים בשנה עבור כלל הציבור.

איתור כספים אבודים בחינם – איך זה קורה?

איתור כספים אבודים חינם בא במטרה לבדוק באופן ספציפי עבור כל אדם ואדם ולפי הנתונים שלו האם נמצאים עבורו כספים אבודים. תוכלו לשבת ביחד עם הנציג של איתור כספים אבודים ולפרט בפניו את כל מהלך החיים שלכם – מעבר בין עבודות שונות, מעבר בין סוכני ביטוח שונים, מגורים ברילוקיישן לחוץ לארץ בתקופת זמן מסויימת, מוות של קרוב משפחה ועוד, ובשילוב כל תחנות החיים הללו יוכל הנציג לפנות אל הגורמים הרלוונטים ולבצע עבורכם בדיקת איתור כספים אבודים חינם.

לא מדובר על שקל או שניים

היות וכבר הבנו שמדובר כאן על סכומי עתק שיכולים לחזור אליכם בסוף התהליך, מומלץ לפנות אל איתור כספים אבודים חינם בהקדם האפשרי. שיהיה בהצלחה!

דילוג לתוכן