כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה הביאה איתה משבר כלכלי אמיתי עבור מיליוני אזרחים במדינת ישראל, וכמובן גם עבור מיליארדי אזרחים מסביב לעולם. כל אחד מאיתנו ניסה בזמן המשבר להבין איך ההתנהלות הכלכלית שלו עומדת להיראות מעכשיו, ולפתע כל קופת חסכון הפכה לרלוונטית יותר מאשר אי פעם. איתור כספים בתקופת הקורונה הוא דרך נוספת להבטיח לעצמכם בטחון כלכלי, אבל מה זה בכלל אומר? אם לא יצא לכם עדיין לשמוע על המושג הזה – טוב שהגעתם כדי שנעשה לכם סדר בדברים.

איתור כספים – מה הכוונה?

אולי זה ישמע לכם מפתיע או מוזר, אבל לאורך השנים יכול מאוד להיות שהשארתם כספים מאחור. איך זה קורה? פשוט מאוד – אנחנו מבצעים המון פעולות במהלך החיים שגובות מאיתנו תשלומים שלא באמת היינו אמורים לשלם. כך, למשל, החזרי מס מתייחסים לתשלומי מס גבוהים ששילמתם על אף שהייתם אמורים לשלם סכומים נמוכים יותר, ואותו הדבר עובד גם בעולם איתור כספים.

איתור כספים מתייחס לכספים שהייתם עלולים להשאיר אצל חברות הביטוח בזמן מעבר ביניהן, אצל קרנות הפנסיה בזמן מעבר ביניהן, בזמן שעברתם לגור בחוץ לארץ לתקופה ועוד.

איך מבצעים איתור כספים?

המון גורמים במדינת ישראל מציעים היום שירות של איתור כספים. מיזם הר הכסף, למשל, הוא אחד מהידועים בתחום איתור כספים, כמו גם קפטן חיסכון, WOBI ועוד. הבדיקה מתבצעת בצורה הבאה: ברגע שאתם פונים אל אחד מהמיזמים הללו, תתבקשו להשאיר מספר פרטים אישיים שיהוו בעצם אישור לביצוע הבדיקה.

ברגע שהחברות יקבלו מכם את האישור והפרטים, הן יתחילו בבדיקה מקיפה אל מול גורמים פיננסים שונים במדינת ישראל, כאשר בסוף הבדיקה יתקבלו תוצאות שיצביעו על הימצאות הכספים והיכן.

אם איתור כספים הניב תוצאות עבורי, אני מקבל אותם באופן אוטומטי?

אז זהו, שאף גורם לא ימהר לשחרר לכם את הכספים הללו מבלי לוודא שאתם אכן אתם. לכן, לאחר שתבצעו בדיקה של איתור כספים בתקופת הקורונה כדאי להמשיך בתהליך ישירות אל מול הגורמים, להגיש להם את הטפסים המבוקשים ולהבטיח שהכספים שלכם אכן יוכלו למצוא את דרכם בחזרה אליכם.

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן