כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים לכבוד החופש הגדול

כמה הייתם שמחים אם מישהו היה מבשר לכם יום אחד שזכיתם בלוטו? גם אם מדובר בכמה אלפי או עשרות אלפי שקלים, כל הכנסה נוספת יכולה לתת בוסט לחשבון הבנק שלנו, ולכן כל ידיעה על כסף שאנחנו יכולים לקבל בוודאי תשמח כל אחד מאיתנו. אז במקום לחלום על זה, כדאי שתכירו את העניין הבא: איתור כספים. איתור כספים מאפשר לכם למצוא כספים ששייכים לכם ואבדו לכם במהלך השנים, ובמיוחד לקראת תקופות כמו החופש הגדול – הכספים שימצאו עבורכם יכולים אולי לדאוג לכם לחופשה המשפחתית הבאה שלכם.

איתור כספים – מה, פשוט נותנים לי כסף?

חשוב להבין שתהליך איתור כספים הוא תהליך שבא במטרה לבדוק האם והיכן קיימים עבורכם כספים. הבדיקה הזו מתקיימת אל מול גורמים כמו קרנות הפנסיה השונות, חברות הביטוח הפעילות במדינת ישראל ומול עוד גורמים פיננסים שהיתה לכם נגיעה מולם לאורך השנים. בחלק מהמקרים, איתור כספים שכזה יניב תוצאות חיוביות, למשל במקרים בהם אתם ממשיכים לשלם לחברת ביטוח על אף שהחלפתם אותה, או ממשיכים לשלם עבור קרן פנסיה שכבר אינה פעילה.

איתור כספים לכבוד החופש הגדול – איך זה עוזר לי?

החופש הגדול ידוע בתור תקופה שבה ההוצאות עולות, ולמה? הילדים נשארים בבית ומשועממים, אתם צריכים למצוא להם מסגרת או של קייטנה או מסגרת פעילות ביחד איתכם כמו טיולים משפחתיים, שבאים על חשבון ימי חופש מהעבודה, ובשורה התחתונה מדובר כאן על הרבה מאוד הוצאות שמתקבצות כולן לתקופת זמן קצרה מאוד של כחודשיים.

בתקופה הזו איתור כספים יכול לסייע לכם מפני שככל שתקדימו לבצע את הבדיקה, כך תוכלו להבטיח זירוז של תהליך קבלת הכספים בפועל. אם וכאשר יימצאו עבורכם כספים בבדיקת איתור כספים, תצטרכו לגשת אל השלב השני בתהליך והוא יצירת הקשר אל מול הגורמים בכדי לקבל את הכסף.

האם זה עולה לי כסף?

הבדיקה הראשונית של איתור כספים היא חינמית דרך רוב החברות שנותנות את השירות הזה, אולם אם תרצו להמשיך איתן ולהשתמש בשירותיהן גם לקבלת הכספים בפועל, תצטרכו לשלם כסף עבור השירות.

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן