כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

החיים מתחילים לאחר הפרישה

כמה זמן נותר לכם עוד לעבוד בעבודה הנוכחית? חמש שנים, שלוש שנים ואולי אפילו שנה אחת? מעבר להתרגשות הגדולה לקראת הפרישה והזמן שיתפנה לכם סוף כל סוף, עליכם להתכונן היטב. כי ביום שאחרי לא תוכלו לקבל יותר את המשכורת החודשית שלכם, אלא רק את הכספים שצברתם. זה הזמן לבצע פעולות כמו איתור כספים אבודים או פנייה ליועץ פיננסי מקצועי לגבי ההמשך.

מדוע אני צריך לדאוג הכין הכסף שלי נמצא

אולי יש לכם מידע על קרן הפנסיה הנוכחית שלכם, אך ייתכן שאין לכם מידע על קרנות נוספות הקיימות אצלכם או על כספים נוספים המגיעים לכם לפי החוק. בנוסף לקרן פנסיה בלתי פעילה שאולי שכחתם מקיומה, ייתכן שיש לכם כספים בחשבון בנק בלתי פעיל או אולי כספים של קרוב משפחה אשר שנפטר. תוכלו לבצע איתור כספים אבודים באמצעות מנוע החיפוש של משרד האוצר, אבל אם אתם מעוניינים להתעמק בעניין ולפרש את מה שמצאתם, כדאי לפנות לאיש מקצוע.

מצאתי כספים, יצאתי לפנסיה. מה עכשיו?

הכול הלך טוב יותר ממה שציפיתם. רגע לפני הפרישה ביצעתם איתור כספים, מצאתם סכומי כסף גדולים שמגיעים לכם, וידאתם שיש לכם ממה לחיות לאחר הפרישה ואפילו ערכתם מסיבה גדולה לשאר העובדים שנשארים לעבוד לאחר לכתכם. כעת, אתם מתעוררים בכל יום ללא סדר יום מאורגן. עכשיו כשיש לכם גם זמן וגם כסף, עליכם להחליט מה לעשות במשאבים האלה.

שואפים להגשמה עצמית

היציאה לגמלאות אמנם סוגרת בפניכם דלת אחת, אך פותחת דלת אחרת, אולי אפילו רחבה יותר. אם במשך כל חייכם הייתם שכירים שהגשימו חלומות של אחרים, הרי שכעת תוכלו להגשים את החלום שלכם. הייתם מנהלי חשבונות שכירים אך תמיד רציתם לפתוח קונדיטוריה? יש לכם זמן לחשוב על פתיחת עסק שאולי תוכלו להוריש לדורות הבאים. עבדתם קשה במשך שנים רבות מבלי לצאת לחופשה? זה הזמן לראות עולם.

אתכם לאורך כל הדרך

יוצאים לפנסיה אבל לא יודעים מה קורה עם הכספים שלכם? הצוות של חברת מניב יספק לכם את כל המידע הדרוש. אצלנו מתייחסים באופן אישי לכל לקוח ולקוח, בין אם מדובר בביצוע איתור כספים או באיחוד קרנות פנסיה. פנו עכשיו לקבלת מידע נוסף.
דילוג לתוכן