כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יועץ פנסיוני או חברת ביטוח?

יוצאים לפנסיה? מזל טוב, הגיע הזמן ללמוד מעט על התקופה שכל כך חיכיתם לה. תקופת הפרישה היא תקופה חשובה מאוד, מאחר והמון אנשים מגיעים אליה לא מוכנים כלל. אנשים רבים פונים לחברות ביטוח על מנת לקבל ייעוץ והכוונה, בעוד החברות לא מביאות את מירב ההשקעה עבור אותם הפנסיונרים. השאלה הגדולה ביותר היא בעבור אותם פנסיונרים, לאן לפנות לקבלת המידע הנחוץ עבורם? נחסוך את המתח, ונגיד כי יועץ פנסיוני הוא הדמות שיכולה להציל אתכם מבזבוז של כסף רב, והוא יכול להביא אתכם למצב שאתם חיים את הפנסיה בנחת, ללא חששות.

מדוע אנו זקוקים ליועץ פנסיוני בכלל?

השאלה הגדולה היא מדוע אנחנו צריכים לקבל ייעוץ מאיש מקצוע? חשוב להבין, הפנסיה היא אמנם מאוד מפתה, אך לא צריך למהר ולצאת אליה מבלי לתכנן כמה דברים מראש. הפנסיה שאתם תקבלו תלויה רבות בהכנות שלכם מראש אשר תלויה גם באדם שאתם תחליטו לבטוח בו. אדם זה הוא  יועץ פנסיוני, הממלא במידה מסוימת את מקומו של סוכן הביטוח שיספק את המידע שאותו הביאה לו חברת הביטוח אותה הוא מייצג. ההבדל הוא שיועץ פנסיוני יבוא לקראתכם, ינסה להפחית את הכסף שאותו אתם תבזבזו סתם. חשוב מאוד גם לבחור את היועץ הטוב ביותר עבורכם.

כיצד לבחור ביועץ פנסיוני?

ישנם מספר דברים שאנו צריכים לעקוב, ולמצוא אצל יועץ הפנסיוני:
  • וותק היועץ – השאלה הזו היא לא כדי לראות שהוא מספיק זמן בתחום, אלה לבדוק שהוא לא נוכל. יועץ פנסיוני נכנס לחוק לראשונה משנת 2005, לכן חשוב לראות שהוא אינו מזייף את שנות הניסיון שלו.
  • זמין – יועץ שזמין עבורכם, הוא יועץ שיהיה שם עבורכם גם בזמנים הקשים.
  • תיק עבודות – צריך לראות שהוא אכן מקצועי, והצליח להביא אנשים לפנסיה מאושרת ומספקת, ושהוא יעבור אתכם את התהליך יד ביד.
דילוג לתוכן