כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה חשוב לאתר כספים אבודים?

למה חשוב לאתר כספים אבודים

 

חשבתם פעם על כך שאולי מגיעים לכם כספים ואינכם יודעים זאת כלל? ממבט ראשון זה נשמע קצת לא הגיוני, שכן הדבר הראשון שאנו עוקבים אחריו זה הכסף המגיע לנו. אנו מתווכחים מנהל רשת מזון על החזר כספי על טחינה שפג תוקפה או רוטנים על עלויות מחירי הדלק. עם זאת, אנו עלולים לשכוח דבר חשוב: כאשר עזבנו לפני שנים מקום עבודה זמני במסעדה פינתית בשכונה, נפתחה עבורנו קרן פנסיה ובה שוכבים עד היום כספים שלא עשינו בהם כל שימוש. אז למה לאתר כספים אבודים אתם שואלים? ובכן – אם אתם צריכים את הכסף הרי שזו דרך נפלאה לקבל כספים שמגיעים לכם בקלות ובמהירות.

סוגי כספים אבודים

קיימים שלושה סוגים עיקריים של כספים אבודים. הסוג הראשון הוא כספים שהצטברו בקרנות פנסיה, קופות גמל או קרנות השתלמות בעבודות שבהן עבדנו בעבר, ולא נעשה כל שימוש בכספים אלה. סוג שני של כספים אבודים הוא חסכונות בלתי פעילים בבנק. לפי החוק, החסכונות הבנקאיים נחשבים לבלתי פעילים כאשר לא בוצעה בהם שום פעילות במשך יותר מ-10 חודשים, בין אם מדובר בשקלים ובין אם מדובר במט"ח. הסוג השלישי הוא כספים המגיעים לכם בירושה. בדיוק כמו בסרטים שבהם מקבל גיבור העלילה כסף מדוד עשיר, גם כאן ייתכן שמגיעים לכם כספים וחסכונות שהם תוצאה של ירושת הקרוב הנפטר.

חשיבות איתור הכספים

מדוע חשוב לאתר כספים אבודים? ראשית, לאיש מאתנו אין כסף מיותר בחשבון הבנק ותמיד משמח למצוא כסף שמגיע לנו. שנית, חשבו מה ניתן לעשות בכסף האבוד. אפשר כמובן להשאיר את הכסף בקרן הפנסיה, אך במקרה זה חשוב לשים לב לדמי הניהול. ישנן קרנות המנצלות את זה שלא ביצעתם כל פעולה בכסף במשך זמן רב ומעלות את דמי הניהול לסכומים בלתי הגיוניים. ניתן גם לפדות את הכסף שמצאתם. במקרה זה מומלץ לשים לב שהקנס על פדיון הכסף אינו גבוה מדיי, כדי שבסופו של דבר לא ייווצר מצב שאת מחצית הסכום הקיים איבדתם בתשלום הקנס. דרך שלישית היא כמובן להשקיע את הכסף בחסכון עבור מטרות משמעותיות כמו מימון תואר באוניברסיטה.

כיצד נאתר את הכספים

בזכות עידן האינטרנט ניתן לאתר כספים אבודים בקלות רבה. אין צורך לרדוף אחרי קרנות פנסיה או סוכני ביטוח בטלפון במיילים, או להגיע אליהם פיזית למשרד. באמצעות לחיצת כפתור פשוטה והקלדת כמה פרטים אישיים בטופס אינטרנטי, ניתן לקבל הערכה ראשונית על מצב הכספים. שירות מעין זה מציעה חברת מניב. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא בטופס באתר את השם המלא והטלפון (אפשר גם למלא ת"ז או כתובת דואר אלקטרוני), ולקבל הערכה ראשונית עבור מצב הכספים האבודים ומענה טלפוני סבלני.למה חשוב לאתר כספים אבודיםלמה חשוב לאתר כספים אבודים

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים
נא למלא פרטים מדויקים לקבלת דו"ח מסודר

דילוג לתוכן