כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למשוך את כספי הפנסיה בקלות

אנו מוצאים כי משיכת כספי פנסיה יכולה להיות צירוף זר לאוזן הישראלית. אחרי הכול, מיום העבודה הראשון שלנו מלמדים אותנו שיש צורך לחסוך את הכספים עד לפרישה לגמלאות, שהרי אז ישמשו אותנו הכספים כדי להתפרנס בכבוד. אבל לפעמים החיים רוצים אחרת. אילוצים כלכליים שונים עלולים לגרום לנו לחשב מסלול מחדש ולבחון שוב את האופציה למשוך את הכסף. מעבר לכך, לפעמים אנו מעוניינים למשוך את הכסף מכיוון שלא מצאנו לו תכנית חיסכון טובה יותר.

איך מושכים את הכסף טרם היציאה לגמלאות

אז החלטתם למשוך את כספי הפנסיה שלכם. ראשית, כדאי לדעת שמשיכת הכספים ללא אישור מיוחד מטעם רשויות המס עלולה לגרור קנס של כ-35%. מעבר לכך, המשיכה המוקדמת עלולה להפחית מכספי הפנסיה שתקבלו לעתיד לבוא, בעת הפרישה. אלה כמה שלבים למשיכת כספי הפנסיה:
  • ממלאים את הבקשה – יש למלא טופס מיוחד עבור משיכת הכספים. אל הטופס חשוב לצרף מסמכים רלוונטיים כמו צילום ברור וקריא של תעודת הזהות, צילום צ'ק מבוטל או אישור לניהול חשבון בנק, טופס 161 חתום על ידי המעסיק, מכתב שחרור הכתוב על ידי המעסיק.
  • מגישים את הבקשה לרשויות המס – באמצעות כתובת דואר או פקס.
  • מחכים לתשובה – אם הטפסים מולאו כראוי, הטיפול בפנייה לוקח כ-10 ימי עסקים. אם הכול מאושר, תקבלו את הכסף לחשבונכם. במקרה שבו הטפסים שנמצאו אינם מאושרים, תקבלו על כך הודעה מראש.

לא כדאי לעשות זאת לבד

אם אתם מבצעים משיכת כספי פנסיה בפעם הראשונה בחייכם (ברוב המקרים זהו המצב), כדאי לפנות למקצוענים. חברת מניב פועלת בתחום במשך זמן רב, והצוות שלה ישמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה. מדובר בחברה משפחתית וחמימה שעבורה כל מקרה הוא מיוחד. אחרי הכול, מדובר בכסף שעבורו עמלתם במשך שנים רבות, וכעת הגיע הזמן לפדות אותו בגלל מציאות בלתי פשוטה. במניב ישמחו לעזור לכם למשוך את הכסף בקלות וילוו אתכם לאורך כל הדרך. אז אם אתם רוצים למשוך את הכספים בנחת מבלי לשלם קנס, השאירו פרטים עוד היום ונציג מקצועי יחזור אליכם ויענה על כל השאלות.
דילוג לתוכן