כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה ההבדל בין הר הכסף לבין הר הכסף 2

מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2
מה ההבדל בין הר הכסף 1 להר הכסף 2

מי לא היה רוצה למצוא כסף אבוד שמגיע לו כחוק? אנחנו נוטים להתווכח עם המלצר על החשבון הגבוה שחויבנו במסעדה או חונים במרחק רב ממקום היעד רק כדי שלא נצטרך לשלם על מקום חנייה. כשמדברים על איתור כספים אבודים לא מתכוונים לסכומים של שקלים בודדים, אלא במקרים רבים למאות, אלפי או מיליוני שקלים. הר הכסף הוא מנוע החיפוש שנועד לאתר כספים ששכחתם מקיומם. בהמשך, הופיע גם מנוע החיפוש הר הכסף 2. אז אם לא הכרתם את ההבדל בין הר הכסף לבין הר הכסף 2 אז עכשיו תוכלו להכיר.

הר הכסף או הר הכסף 2 – ההבדל הוא בהצגה של הגופים

רבים שואלים מה ההבדל בין הגרסה הראשונה של הר הכסף לגרסה השנייה שלו. לכאורה, נראה שאין הבדל גדול. שני המנועים מציגים את השמות של הגופים שיש להם מידע על הכסף שלכם, והם מסוגלים לעשות זאת עד 10 תוצאות בכל בקשה. הסיבה העיקרית לתצוגה זו היא עניין של אבטחת מידע. האקרים מנסים להשתלט על חשבונות ואתרים בכל רגע, ולכן מנועי החיפוש מתוכנתים כך שיציגו את הגורם שיש ברשותו מידע על הכספים שלכם. עליכם לפנות לגופים האלה באופן עצמאי ולהמשיך בבירורים. ובכל זאת, יש הבדל בין שני מנועי החיפוש. הר הכסף מציג לכם מידע על כספים קיימים שייתכן שאתם מודעים להם כמו פיקדונות או קרנות פנסיה. הר הכסף 2, לעומת זאת, מציג את החשבונות הרדומים בבנק, כלומר כספים שלא הייתם מודעים לעצם קיומם עד היום שבו פניתם למנוע החיפוש.

מה עושים עם הכסף שמצאנו

אם מצאתם מאות או אלפי שקלים השייכים לכם כחוק, תוכלו לעשות בו שימוש מושכל בהתאם לנסיבות. אם מדובר, לדוגמה, בקופת גמל או כספי פנסיה שקיבלתם ממקום עבודה קודם, כדאי לפנות אל יועץ פנסיוני ולשאול אותו האם כדאי להשאיר את הכסף בקרן או לפדות אותו. אם, למשל, מדובר בחשבון בנק אבוד, העניין תלוי בסכום הכסף המגיע לכם. אם מדובר בסכום של אלפי שקלים, כדאי לשקול לפתוח עבורו תכנית חיסכון. מנגד, אם תכננתם לצאת לחופשה זוגית בחו"ל או לרכוש משכנתא לקניית בית, זו ההזדמנות שלכם להגשים באמצעות הכסף האבוד את משאלת לבכם.

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים
נא למלא פרטים מדויקים לקבלת דו"ח מסודר

 
 
דילוג לתוכן