כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משיכת כספי פיצויים ללא אישור מעסיק

בין אם ידעתם את זה ובין אם לא, כדאי להכיר את העובדה הבאה: המעסיק שלכם מפריש לכם בכל חודש סכום כסף שמצטבר בסופו של דבר לכדי סכום שאתם יכולים להנות ממנו ברגע שתתפטרו מהעבודה שלכם או אם וכאשר תפוטרו ממנה מסיבות אלו ואחרות. משיכת כספי פיצויים ללא אישור מעסיק היו עד לפני כמה שנים מורכבים ובעייתיים, אולם היום כבר נמצא להם פתרון נוח ויעיל לכל הצדדים.

למה למשוך כספי פיצויים?

אנשים בוחרים למשוך כספי פיצויים מסיבות מגוונות כמו צורך מיידי בכסף או הרצון להשקיע באפיקים אחרים באמצעות כספי פיצויים. קיימות היום המון דרכים למשוך כספי פיצויים שיותירו אתכם עם סכומי כסף שימושיים ביד, ואחת מהן היא לבקש אותם באמצעות חברות המתעסקות בזה.

מה היתרון של משיכת כספי פיצויים בעזרת חברה שמבינה בזה?

מדינת ישראל מציבה בפנינו, האזרחים, מגוון מכשולי בירוקרטיה הכוללים איסוף טפסים, הגשת בקשות ועוד. לצערנו, עד שהדברים יהיו פשוטים יותר, כל אחד ואחת מאיתנו נאלצים להתמודד מדי פעם עם אותה הבירוקרטיה, ולא תמיד אנחנו יודעים איך לנווט בתוכה. עם מגוון בקשות לטפסים ספציפים, קביעת פגישות והגשת מסמכים שונים – כמעט ובלתי אפשרי שלא ללכת לאיבוד.

חברה שעוסקת באיתור כספים משיכת כספי פיצויים תדע להכווין אתכם בדיוק מה אתם צריכים, מתי אתם צריכים ואיך להשיג את מה שאתם צריכים. עם ליווי אישי וסיוע צמוד, כל הבלאגן הופך להרבה יותר רגוע ונגיש, ויש לכך עוד יתרונות נוספים.

יתרונות נוספים למשיכת כספי פיצויים בעזרת חברה

מכירים את זה שאתם מתחילים בתהליך מסויים ואחרי שנתיים עוד בודקים מה קורה איתו? אז זהו, שכאן זה ממש לא הסיפור. משיכת כספי פיצויים בעזרת חברה תקטין משמעותית את זמן המילוי אחר הבקשה שלכם, כאשר אנחנו מדברים על 65% הקטנה – לא אחוז שהולך ברגל.

משיכת כספי פיצויים ללא אישור מעסיק

עד לפני כשנתיים משיכת כספי פיצויים ללא אישור מעסיק היתה סיפור גדול ובעייתי. המעסיק יכל היה למנוע מהעובדה למשוך את כספי הפיצויים, ולהמציא הוכחות שבגינן הוא לא זכאי להן. אולם היום, לצורך התנגדות למשיכת כספי פיצויים, על המעסיק לפנות בבקשה להתנגדות כספי פיצויים על ידי העובד תוך 4 חודשים בלבד מרגע סיום עבודתו של העובד. מדובר כאן על עניין שמשנה את התמונה, והופך אותה להרבה יותר פשוט עבור העובדים.

דילוג לתוכן