כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פשיטת רגל לבעלי עסקים – מחזירים את המצב לקדמותו

במשך שנים ארוכות בית העסק שלכם עמד על שתי רגליים אחוריות, על מנת להצליח להתמודד עם יוקר המחייה בישראל ועם האתגרים הרגולטורים שמשיטה המדינה על בעלי עסקים רבים. אבל דווקא עכשיו, כאשר הצלחתם קצת לייצב את המצב הפיננסי שלכם, השתנו שוב קלפי המשחק ואתם לא מצליחים להרים את הראש מעל המים. באופן עקרוני, יתכן ויש עוד דרכים בהם תוכלו לפעול על מנת להחזיר את כל החובות שצברתם. אבל, אם אין ברירה אחרת ייתכן מאוד שתרצו לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי ומיומן, על מנת להכריז על פשיטת רגל ולהחזיר בצורה מסודרת את הכסף לכל הנשים שלכם. זו היא לא החלטה קלה, בוודאי לא בעסק קיים כבר שנים רבות, אבל עם חשובה לכם טובת המשפחה וטובת העובדים בעסק שלכם, פשיטת רגל היא הצעד הנכון ביותר בשבילכם.

 

חוקי הברזל לתהליך פשיטת רגל מהיר ואיכותי

חלק לא מבוטל מבעלי העסקים אשר בוחרים לפנות לאפיק של פשיטת רגל, מבצעים טעויות קריטיות לאורך הדרך שרק פוגעות במצב שלהם. אם אתם רוצים להימנע מסיטואציה כזו, אנחנו ממליצים לכם:

  1. אל תוותרו על שירותיו של עורך דין פשיטת רגל מקצועי – זה הוא האדם שמכיר הכי טוב את החוק הישראלי, ויכול להעניק לכם יתרון משמעותי אל מול הנושים במהלך השלבים השונים של פירוק החברה ונכסיה.

  2. הגיעו להסדר התשלומים הכי טוב שניתן לחתור עליו – כשיש לכם הסדר תשלומים ריאלי, שאתם יכולים לעמוד בו למשך שנים ארוכות, קל יותר לעמוד בדרישות המשפטיות של הליך פשיטת רגל, ובסופו של יום גם לקבל את אישור בית המשפט לחזור לחיים פיננסיים נורמטיביים.

  3. אתם תמיד תחת זכוכית מגדלת – שימו לב שיש הגבלות על הפעילות הכלכלית והפיננסית שלכם לאורך תקופת החזרי התשלומים. ולכן אתם תמיד צריכים לחשב את הצעדים שלכם בצורה מבוגרת ולמנוע מצב של בית המשפט מתערב בהתנהלות הכלכלית שלכם.

  4. נסו ללמוד מההליך – המטרה של הליך פשיטת רגל היא קודם כל להעניק הזדמנות שנייה לבעל החוב להתחיל את חייו. ולכן הציפייה של בית המשפט היא שתלמדו להתנהל כלכלית הרבה יותר נכון, ולא להגיע שוב למצב של פשיטת רגל.

 

לוקחים אחריות ומבצעים את כל הצעדים נכונה

בנקודה זו, כאשר ברור לכם שאין עוד לאן להתקדם מבחינה פיננסית, האחריות מוטלת על הכתפיים שלכם. כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות לעזרתו המקצועית של עורך דין פשיטת רגל. עורך דין יעזור לכם להכין את התיק כולו להגשה בבית המשפט, ולהתמודד עם כל שאלה שתעלה לאורך הדרך, על הצד הטוב ביותר. ולכן זו היא החלטה שאתם רוצים לקחת באחריות ובכובד ראש.

 

דילוג לתוכן