כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להגדיל את הפנסיה שלכם למקסימום רווחים?

נכון לשנת יולי 2016, גיל הפרישה לגברים הוא 67 ולנשים 64. כולנו מעוניינים להגיע לגיל הפנסיה כשברשותנו סכום כסף נכבד, אשר באמצעותו ניתן להתפרנס בכבוד. הכסף שנחסך עבור הפנסיה שלכם נמצא בקרנות הפנסיה השונות שאליהן הייתם שייכים בעבר. על פי רוב, מעט אנשים יודעים אילו כספים מגיעים להם באמת לאחר גיל הפרישה, ולעתים אינם מודעים להטבות אשר יכולות להגדיל עבורם את הפנסיה משמעותית. כדי לדעת כיצד להגדיל את הפנסיה, חשוב לדעת אילו פרמטרים פוגעים בפנסיה, ומה אתם יכולים לעשות על מנת לשפר את המצב.

כיצד קרנות פנסיה מפוצלות פוגעות בסכום הפנסיה?

אם עבדתם בעבודה מסוימת בעבר, מנהל העסק הפריש עבורכם פנסיה לקרן שעמה הוא בדרך כלל רגיל לעבוד. כאשר עברתם לעבוד בעבודה אחרת, התחילו להפריש לכם לקרן פנסיה אחרת, כנהוג בחברה. כך נוצר מצב שכל קרן שמחזיקה בכסף שלכם, תדרוש דמי טיפול עבור התחזוקה של הקרן. התחזוקה הזו פוגעת משמעותית בפנסיה שלכם.

כיצד אני מגדיל את הפנסיה שלי כבר מעכשיו?

על מנת לא לחזור על טעויות עבר של אנשים רבים, חשוב שכבר מעכשיו תקפידו על מספר דברים שלא יפגעו בפנסיה שלכם, ותוכלו להמשיך לקבל אותה ללא דאגות.

  • חיסול הלוואות – לקיחת הלוואות מביאה אתכם לסיטואציה שבה אתם צריכים לשלם לבנק מהפנסיה שלכם. בעבור מי שמקבל קצבת פנסיה גבוהה, המצב הוא פשוט מעט יותר. עם זאת, משתלם יותר להשתדל ולחסל את ההלוואות בגיל צעיר יותר, אחרת אתם צריכים למצוא דרכים להסתדר עם כמות כסף קטנה.
  • איחוד קרנות הפנסיה – גיליתם על פיצול קרנות? פנו לחברה מוסמכת שיודעת כיצד לאחד את קרנות הפנסיה שלכם. קראו עוד כאן!
  • איתור כספים אבודים – הידעתם שישנם כ-10 מיליארד שקל שבעלותם לא ידוע? חלק מהם יכול להיות שלכם, בדקו זאת דרך מנוע החיפוש "הר הכסף". על מנת שתוכלו לבצע בדיקה עמוקה יותר, בדקו זאת עם חברה לאיתור כספים אבודים.

כספי הפנסיה שלכם חשובים, זהו מקור ההכנסה שלכם לאחר כל שנות עבודתכם, ולכן חשוב להשקיע בהם כבר מעכשיו!
פרטים נוספים על משיכת כספי פנסיה היכנסו לכאן.

דילוג לתוכן