כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אילו מחירים אפשר למצוא במחירון גישור?

יוצא לכם להסתובב בלא מעט חנויות, בין אם חנויות לחומרי בניין, חנויות בגדים או חנויות נעליים. בחנויות הללו אתם יכולים למצוא, בצמוד לכל אחד מן הפריטים, תג עם המחיר של המוצר, שנותן לכם מושג לגבי כמה אתם עומדים לשלם בקופה. ממש אותו הדבר עובד גם בעולמות אחרים, כאשר לשירותים ומוצרים מסויימים מצטרף מחירון שבו ניתן לראות את פירוט המחירים המלא. אז אילו מחירים אפשר למצוא במחירון גישור, למשל? יצאנו לבדוק.

גישור – מי צריך את זה בכלל?

עוד לפני שנדבר על מחירון גישור, חשוב להבין מהו גישור. הליך הגישור הוא הליך שבו שני צדדים מסוכסכים נפגשים עם גורם שלישי, המגשר, שיכול לעזור להם לגשר על הפערים ביניהם, ולהגיע לכדי הבנות שיעזרו להם לחזור ולצעוד יחד בדרך המשותפת. הליך הגישור רלוונטי לשותפים עסקיים, לזוגות, לזוגות גרושים, לשכנים, לעיריות ועוד.

מחירון גישור – כדי שלא יהיו הפתעות

בהתאם לכל אחד מהסוגים השונים של הליך הגישור, נקבע גם המחיר שלו שנמצא במחירון גישור. ייתכן שחלק מהליכי הגישור יהיו יקרים יותר מאשר הליכי גישור אחרים, דבר שנקבע על פי הנושא של הליך הגישור, אורכו של הליך הגישור, אורך הפגישות, מספר הפגישות ועוד.

באופן כללי, ניתן להבחין במחירון גישור במחירים של בין כ-600 ש"ח ל-800 ש"ח לשעת גישור אחת. ככל שיצברו שעות גישור שנקבעות בנפרד, כך המחיר יעלה בהתאם. לעומת זאת, תוכלו גם למצוא חבילות גישור שכוללות כמה מפגשים שנקבעים מראש, ואז המחירים יהיו נמוכים יותר, למשל חבילת 4 מפגשי גישור במחיר של בין כ-2000 ש"ח במקום 2,400 ש"ח בטווחים הנמוכים יותר, לבין כ-2,800 ש"ח במקום 3,200 ש"ח בטווחים הגבוהים יותר.

האם מחירון גישור משתנה ממקום אחד לאחר?

מחירון גישור הוא דבר ספציפי לכל מקום שמציע הליכי גישור, ועל כן, בהתאם, הוא יציע מחירים שונים. חשוב לציין שלצד המחירים, מומלץ לבחור במקום שמציע גם מקצועיות ויעילות, כך שהליך הגישור יהיה גם במחיר הוגן אך גם יובל לתוצאות. המרכז הישראלי לגישור ובוררות הוא אחד מהמקומות המומלצים ששווה לכם לבדוק.

דילוג לתוכן