כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איתור כספים בעיתות משבר

עוד לפני בהלת הקורונה יכולנו לראות מסעדות רבות אשר למראית עין משגשגות. לדוגמא: ת"א, 12:30 בצהריים, דוכן שווארמה בצומת רחובות קפלן , אבן גבירול. אנשים זורמים למקום כמו עליית מתפללים למכה (בחג'). נשמע כמו ביצת זהב, לא? אז זהו שלא ממש. הארנונה שמשלם בעל העסק כנראה תהיה גבוהה מאוד בהתאם למיקום האטרקטיבי. אם נזוז כמה מטרים ימינה או שמאלה סביר שנגלה מתחרים והכי חשוב, ההכנסה היא תוצאה ישירה של כמות העבודה: אם העסק נפתח ב 9:00 ונסגר ב 19:00 הרי שרק אז יש פוטנציאל ללקוחות נכנסים ואם רוצים לצאת לחופשה או חולים ואין מי שיפתח את העסק הרי שאנחנו במצב של רק הוצאות ללא הכנסות.

דמיינו סיטואציה אחרת בה נופל עליכם כסף

קיבלתם דירה בירושה מהסבתא האהובה שלכם, חדווה, שנפטרה בשבוע שעבר – תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. הדירה במיקום מעולה – בוגרשוב פינת המליץ. החלטתם שבמקום לגור בה אתם משכירים אותה ובינתיים ממשיכים להתנחל אצל ההורים שלכם (השותפים הכי טובים, לא?) או משכירים דירה בפחות כסף מהשכירות שתקבלו בעבור הדירה של סבתא. דוגמא זו ממחישה בצורה הכי פשוטה מה זו הכנסה פאסיבית: אתם מקבלים כסף כל חודש ללא תלות בכמות העבודה שתשקיעו. נכון לפעמים יש בעיות בדירה שצריך לפתור ולמצוא דיירים טובים זו משימה לא פשוטה כלל, אבל, לא משנה אם אתם חולים, בחו"ל או סתם לא בא לכם לצאת מהבית, הכסף מגיע ללא תלות ישירה בשעות העבודה שלכם אלא כתלות עקיפה בכמה השקעתם בתחזוקת הדירה, מציאת דיירים שלא יעשו בעיות וכדומה.

מאז ומעולם המין האנושי מנסה למקסם כל דבר –  חיי מין טובים יותר, הארכת הזמן שאנחנו חיים בעולם הזה, לרוץ או לשחות יותר מהר, להשיג את הבן זוג הכי שווה וכמובן כסף. כסף כסף כסף, אנחנו רוצים אותו תמיד, כמה שיותר, ואם אפשר, אז בכמה שפחות זמן. בשנת 89 בחור בשם וויליאם טובין, בעלים של אתר לפרחים ומתנות ברשת פרטית בשם  Prodigy   (היו זמנים שלא גלשנו באינטרנט), תהה בדיוק בנושא זה. היה לו מוצר, הוא ידע שהוא יכול לעשות איתו כסף אבל לטובין זה לא הספיק. טובין רצה לעשות יותר כסף. כלומר לא רק לייצר כסף כפונקציה ישירה של השקעה כספית/שעות עבודה/שיווק אלא משהו שונה, משהו אחר. רצה הגורל וטובין עלה על רעיון פשוט אך גאוני – תוכנית השותפים המקוונת הראשונה. טובין הציע לרשת  Prodigiy את חלוקת הרווחים המקוונת הראשונה – עבור כל לקוח שהופנה ע"י הרשת וביצע עסקה באתר, טובין שילם לרשת אחוז תמלוגים מסויים. כמו שאמרתי, פשוט אך גאוני. ללא ספק שאם טובין לא היה חושב על הרעיון, מישהו אחר היה מציע תוך פרק זמן קצרצר את אותה גברת בשינוי הדרת  כיוון שצריך לזכור שאנחנו מדברים על ראשית ימי האינטרנט, אך תיזמון הוא פקטור קריטי בחיים והבחור ידע לנצל אותו בצורה מיטבית. אגב ,affiliate marketing הוא פטנט רשום על שמו ! אפשרויות הכנסה, שונות במהותן. אי אפשר באמת להשוות ולהגיד מי מהן טובה יותר ומי פחות, אפשר להגיד שהעקרון שונה.

איתור כספים בה לעזור לנו בעיתות משבר

אז במקום להסתבך ולמצוא מקורות הכנסה נוספים (שגם זה חשוב מאוד) אפשר פשוט לנסות לבצע איתור כספים השיכיים לכם ושוכבים בחברות השונות. אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו ננסה למצוא כספים ביחד

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן