כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

המרכז לאיתור כספים אבודים

לא פעם אנחנו רואים פרסומות שקופצות לנו בעמודים של הרשתות החברתיות, הודעות סמס שאנחנו מקבלים ישירות לטלפון הסלולרי שלנו, באנרים שצצים פתאום באתרי האינטרנט השונים ועוד. הפרסומות מציגות שירותים כאלו ואחרים, פעם של משלוחי מזון, פעם של טיסות זולות לחוץ לארץ ופעם לאיתור כספים אבודים. היות ואיתור כספים אבודים הוא עניין סופר קריטי ומשמעותי לחיים שלכם, לא כדאי לעשות את התהליך הזה עם חברות לא מוכרות. המרכז לאיתור כספים אבודים הוא המקום הנכון עבורכם לבצע את התהליך, שבסופו יכולים לשוב אליכם אלפי או עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר. אז מה זה אומר בכלל? בואו נמשיך ונראה ביחד.

"נפל לי שטר של 100 ש"ח ברחוב"

הרבה פעמים אנחנו שמים לב שיצאנו עם סכום כסף מסויים מהבית וחזרנו עם סכום קטן יותר, מבלי שהוצאנו שקל על דבר. כן, מספיק שאתם מוציאים את המפתחות מהכיס ולא שמים לב והופ – השטרות כבר מתפזרים על הרצפה. במקרה הטוב אתם שמים לב לזה ומרימים את השטרות באותו הרגע, אך במקרה הרע אתם כלל לא שמים לב לעניין, ומישהו אחר יכול להנות מהכסף שלכם.

בדיוק בצורה הזו עובדים גורמים שונים כמו חברות הביטוח, קרנות הפנסיה, קופות הגמל ועוד. ומה זה אומר? ובכן, לא מדובר כאן על מעשה נוכלות אלא פשוט על חוסר תשומת לב מצידכם.

איתור כספים אבודים – כך זה מתבצע

הסכומים ששייכים לכם מפוזרים אצל הגורמים השונים ובהתאם לתחנות השונות שעברתם בחייכם. עברתם בין עבודה לעבודה? החלפתם בין סוכני ביטוח? גרתם במשך תקופה מסויימת בחוץ לארץ? המעסיקים שלכם תיעדו בצורה לקויה את שנות העבודה שלכם? כל אלו עלולים להוביל למצב שבו הותרתם אחריכם כספים אבודים.

המרכז לאיתור כספים אבודים

כל הכספים האלו משמשים את הגורמים השונים, והם הולכים ונערמים לכדי מיליארדי שקלים ששייכים לציבור הרחב במדינת ישראל. על מנת לוודא אם חלק מהכספים האלו שייכים לכם, המרכז לאיתור כספים אבודים מציע לכם בדיקה ראשונית חינמית אל מול הגורמים השונים, ומי יודע? אולי תמצאי שמגיע לכם הרבה כסף בחזרה. בהצלחה!

דילוג לתוכן