כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חשבו טוב על משיכת כספי הפנסיה שלכם

חשבו טוב על משיכת כספי הפנסיה שלכם
חשבו טוב על משיכת כספי הפנסיה שלכם

כל אחד ממתין לרגע בו הוא יוכל להתחיל להשתמש בכספי הפנסיה שלו ולחיות את החיים ללא תלות במקום העבודה שבו הוא בילה במשך שנים רבות. החיים לאחר הפרישה לפנסיה מתנהלים על חשבון כספי הפנסיה שהופקדו במשך חודשים ושנים רבות וכעת ניתן לעשות בהם שימוש, לצאת לחופשה, לבלות עם המשפחה או ללכת לים. הכסף שמצטבר בקרן הפנסיה יכול להגיע לסכומים נכבדים מאוד ורבים תוהים האם ניתן או כדאי בכלל למשוך קרן פנסיה בטרם היציאה לגמלאות.

אל תמהרו למשוך את כספי הפנסיה

משיכת כספי פנסיה היא צעד שכדאי לחשוב עליו היטב, שכן המשיכה כרוכה בקנס גבוה מאוד שמגיע ליותר משליש מהסכום הכללי שהצטבר עד כה וזהו כאמור סכום גדול מאוד. מאידך, ישנם מצבים שבהם אפשר לברר על משיכתה כספים.  משיכת כספים ללא קשר למקור שלהם תמיד כדאי שתהיה מלווה בחשיבה עמוקה ולא כדאי למהר ולבצע פעולות שעלולות לעלות לכם כסף רב בהמשך. לעיתים עדיף להימנע מנטילה של הלוואה מהבנק ומוטב לבדוק את הנושא בצורה מקיפה ועניינית.

מתי כדאי לחשוב על משיכת כספי פנסיה

אלה כמה מבין המצבים שהם ניתן לשקול למשוך את הכסף לפני הזמן:

במקרה שבו אדם זקוק לסכום כסף גדול עומדות לפניו מספר אפשרויות כגון הלוואה, מכירת נכסים או משיכת כספי פנסיה. יש מקרים מיוחדים בהם משיכת כספי פנסיה היא העדיפה מכולם:

  • אדם שעומדת בפניו הזדמנות עסקית בלתי רגילה, כגון רכישת דירה במחיר ממש משתלם, דבר שהופך את רכישת הדירה לפנסיה האמיתית שלו.

     

  • ישנה גם אפשרות למשוך את הכסף ללא מס. לדוגמה, במקרה של מות העובד בני המשפחה יכולים למשוך את כספי הפנסיה שלו מבלי לשלם מס של 35%, או כאשר לאחד מבני המשפחה או לעובד נקבעה נכות קבועה בשיעור של מעל 75%.


  • הסכום שהצטבר בקרן הפנסיה אינו גדול דיו כדי לכלכל אותו וכך אין באמת סיבה שהוא יישאר שם.

צריכים את הכסף בדחיפות, אך לא יודעים אם כדאי למשוך את כספי הפנסיה? נכות פתאומית של אחד מבני המשפחה גררה אחריה חובות בלתי צפויים? אינכם צריכים להיות לבד בהתלבטויות. לפני משיכת כספי פנסיה, השאירו פרטים ונשמח לספק לכם את כל התשובות לשאלות המטרידות אתכם.

 

כבר אלפי ישראלים נעזרו בנו לצורך משיכת כספי הפנסיה שלהם

 

דילוג לתוכן