כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד ניתן לשפר דירוג אשראי אחת ולתמיד

בין אם נרצה ובין אם לא, אנחנו נמצאים בתחרות מתמדת, שאיננו מודעים אליה במאת האחוזים. התחרות והמרדף אחר הנכס, אחר השקט הנפשי, הרווחה. בשביל זה, עלינו לקחת הלוואה במקרים מסוימים וכדי לקבל את ההלוואה הזו עלינו לשמור על דירוג אשראי חיובי ומספק. אם זו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במושג, אל דאגה. לא מדובר בסוף העולם ואם מצבכם הכלכלי טעון שיפור, החדשות הטובות הן שלגמרי אפשר לעשות זאת!

דירוג אשראי חיובי הוא קריטי 

דירוג אשראי הוא הפרמטר החשוב ביותר לקביעת האשראי שלכם, אם בכלל תאושר לכם הלוואה. בנוסף, הדירוג מאפשר לקבוע את שיעור הריבית לאותה הלוואה. אפשר לומר בעצם, שככל שדירוג האשראי יהיה גבוה יותר כך סביר יותר שההלוואה תאושר לכם, שכן הבנק יראה בכם אמינים. 

איך זה נעשה? על ידי בדיקת BDI שמטרתה לבחון בדיוק את דירוג האשראי שלכם, בהתבסס על נתונים שנאספים ממקורות שונים. יחד, הנתונים הללו מרכיבים תמונה כללית בנוגע למצבכם הפיננסי. למרבה המזל, כפי שהזכרנו לעיל, ניתן לשפר את דירוג האשראי במידה והוא נמוך. הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם:

  • ייעול ההתנהלות הפיננסית – מעל לכל, כדי לשפר את דירוג האשראי יש להתנהל נכון בפן הפיננסי; לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות, להיות מחושבים ככל האפשר. המטרה היא להזרים כמה שיותר נתונים חיוביים אודות פעילות פיננסית אישית, וככל שתצליחו בכך – הדירוג שלכם יהיה גבוה יותר. 
  • אל תקפצו על כל הלוואה – אין ספק שהלוואה יכולה להציל חיים, פשוטו כמשמעו. אבל רגע אחד לפני שאתם קופצים על ההלוואה הראשונה שמתגלגלת אליכם, כדאי לעצור ולשקול את כל האופציות. העניין הוא שהרבה מאוד אנשים לא מתעמקים בשאלה האם באמת ביכולתם לעמוד בתשלומי ההחזרים לאורך זמן, ומוצאים עצמם בבור ללא תחתית. בחנו את כל הפרמטרים והתנאים שלרשותכם ורק אז, קחו החלטה. 
  • הגדלת המסגרת – שמתם לב שאתם בחריגה או קרובים למינוס? תבדקו את האפשרות להגדיל את המסגרת שלכם וכך תימנעו מלהגיע לדירוג האשראי השלילי המבהיל כל כך. זכרו שגם כאשר מגדילים את המסגרת חשוב לשמור את היד על הדופק ולא להגדיל את ההוצאות יחד עם המסגרת, שכן גם אז ייפער בור שקשה מאוד לצאת ממנו. 

מכל בור אפשר גם לצאת

במידה ובבדיקה עלה כי דירוג אשראי שלילי – שזה לא ידאיג אתכם! גם מהבור הזה אפשר לצאת, לשפר את האשראי לעתים עד כדי מחיקת BDI שלילי לחלוטין. הדרך לעשות זאת היא כמובן בעזרתם של אנשי מקצוע שמתמחים בסיוע לאלו הזקוקים לעזרה ביציאה מהמינוס והעברת כלים מדויקים ויעילים להתנהלות פיננסית נכונה יותר. לשלוט בכסף שלכם זה אפשרי, אתם רק צריכים לרצות ללמוד כיצד לעשות את זה. מוכנים לצאת לדרך ולשנות את חייכם?!

לעוד פרטים ובדיקת זכאות חינם לשיפור הדירוג האשראי חייגו עכשיו כוכבית 3139.

דילוג לתוכן