כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אפשר לעשות עם הכספים שאיתרתם?

אין שמחה גדולה יותר מאיתור כספים אבודים. ואנו לא צריכים ללכת רחוק כדי להיווכח בזאת. לא פעם אנו שמחים כאשר אנו מוצאים שטר נסתר של 50 שקלים בארנק שלנו או מטבעות של 10 שקלים ברחוב. אז תארו לעצמכם מה יכולה להיות גודל השמחה כאשר אתם מגלים כי מצאתם כספים שמגיעים לכם, בין אם מדובר בחשבון בנק ששכחתם ממנו ובין אם בקרוב משפחה שנפטר והוריש לכם את קופת החיסכון שלו.

אז מה אפשר לעשות עם הכסף שאיתרנו?

הכול תלוי, כמובן, בגובה הסכום שלו אתם זכאים. חברה מקצועית כמו מניב, לדוגמה, מבצעת עבורכם בדיקה יסודית, כך שישנם אנשים שמצאו קרוב ל-30,000 שקלים ולפעמים אף יותר. אם זה המצב, אלה כמה רעיונות שאפשר לאמץ:

  • להתחיל מהדברים הקטנים – גם אם איתרתם סכום כסף גדול, אין זה אומר שאתם צריכים להתחיל בגדול. בתור התחלה, תוכלו לנצל חלק קטן מהכסף להנאות הקטנות שבחיים כמו יציאה לבית קפה או השתתפות באטרקציה מרהיבה דוגמת רכיבה על סוסים או טיולי ג'יפים.
  • לצאת לטיול ארוך – ואם כבר דיברנו על טיולים, תוכלו לנצל את הכסף כדי לצאת סוף כל סוף לטיול שתמיד חלמתם עליו. בין אם אתם מתכננים לעשות את שביל ישראל או לצאת לטיול מסביב לעולם, ההנאה שלכם מובטחת.
  • לעשות הסבה מקצועית – תארו לכם שאתם עובדים במשרד מכירות שבו אתם עושים את אותה העבודה המונוטונית בכל עת. הייתם רוצים לבצע שינוי בחייכם, אך לכם די כסף כדי להפסיק לעבוד ולהתחיל לחפש תחומי לימוד שונים. אך כאשר תגלו את הכספים האבודים שלכם, עולם שלם של אפשרויות ייפתח בפניכם. כך שניתן יהיה לבחור במגוון רחב של תחומי לימוד: עיצוב, קידום אתרים ועוד.
  • לקנות רכב – נמאס לכם לנסוע בתחבורה ציבורית? לא רוצים לקחת הלוואה כדי לקנות רכב? בזכות כספים אבודים המסתכמים באלפי שקלים, תוכלו לקנות רכב חדש מהניילונים בתשלום אחד.

כמובן, אלה רק כמה מהדברים שאפשר לעשות כאשר אתם מוצאים את הכסף. על כל פנים, לפני שאתם מפנטזים על חופשה בהוואי או על דירת פאר, כדאי לעבור לצד המעשי של העניין ולפנות אלינו כבר עכשיו!

נ.ב – מומלץ לבצע גם איתור ביטוחים לפי תעודת זהות בחינם

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

דילוג לתוכן