כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לאתר את הכסף מהר

ערנות היא מילת מפתח בכל מה שכרוך בניהול קרנות שונות, עשיית ביטוחים וניהול של חשבונות. למרות זאת, מרבית האנשים אינם מודעים למצב שבו הם נמצאים ובמקרים רבים הם לא יודעים על כספים שונים שמחכים להם אי שם. למעשה איש גם לא יטרח ליידע אודות כספים אלו, ועל כן הם עשויים להישאר עלומים לתקופה ארוכה ואפילו למשך כמה שנים.

מאתרים את הכספים

ניתן לבצע איתור כספים מהיר על ידי פניה לחברות שמתמחות בנושא זה. כך אפשר לברר מה קורה עם כספי הפנסיה שלכם, היכן הוא נמצא וכמה כסף הצלחתם לחסוך עד כה. רוב העובדים כלל לא יודעים לאן מופקדים כספי הפנסיה שלהם, שכן במקרים רבים ישנם שינויים במקומות העבודה ולא תמיד טורחים ליידע אתכם לגבי העברה של הכסף ממקום למקום. המעסיק החדש פותח לכם קופת פנסיה חדשה, דבר שקוטע את רצף צבירת הכספים, בייחוד אם אינכם דואגים לאחד את קרנות הפנסיה שלכם.

ומה לגבי ירושות?

ישנם גם מקרים בהם איתור כספים אבודים יאתרו בעבורנו כספים שהורישו לנו קרובי משפחה כמו  סבא וסבתא או דודים שהפקידו עבורנו כסף במשך שנים ארוכות. ניתן גם להיתקל במקרים בהם חסכון כל שהוא נשכח ואתו הכספים.

מעטים יודעים מי מנהל את קרן הפנסיה שלהם וכמה אפיקים פנסיוניים יש להם והאם הם בכלל פעילים. אם החלפתם מקומות עבודה במהלך השנים האחרונות סביר להניח שלא תדעו באמת את התשובות על כל השאלות הללו, ועל כן מומלץ לפנות ולאתר את הכספים על ידי חברות שמתמחות בנושא זה.

האם מדובר בתהליך מסובך?

ניתן לאתר כספים אבודים בקלות רבה יחסית, אם פונים לאנשים הנכונים. כסף אבוד למעשה הלך לאיבוד וישנם עובדים רבים שצברו כספים בקופות גמל, ביטוחי מנהלים ובקרנות הפנסיה. לאחר שתגלו היכן נמצא הכסף, בזכות חברה מקצועית כמו מניב, תוכלו לפנות אל חברות הביטוח, הבנקים ובתי ההשקעות ולהסדיר את הנושא. כך יתכן שתגלו שיש לכם הרבה יותר כסף ממה שחשבתם ותוכלו להשקיע אותו באפיקים שונים. בכל מקרה חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק מידי פעם מה המצב בקופות שלכם.

 

כבר אלפי ישראלים ביצעו איתור כספים

 

דילוג לתוכן