כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו הר הכסף 2?

כמה משמח למצוא שטר אבוד של חמישים שקלים ברחוב, שטר שאין עליו סימנים ואתם יכולים לקחת אותו לעצמכם. כעת, ציירו לעצמכם תמונה גדולה יותר. מה הייתם עושים אם היו אומרים לכם שיש לכם אלפי שקלים בבנק שאתם לא יודעים על קיומם? נשמע כמו חלום? עבור אנשים לא מעטים בישראל זו המציאות. קיימים סכומים גדולים של כסף המצויים בחשבון הפרטי של הלקוחות הנקראים "סכומים רדומים" שאינם נמצאים בשימוש. בדיוק לשם כך הוקם מנוע החיפוש הר הכסף 2 שנועד לאתר את הכסף האבוד.

כיצד פועל הר הכסף 2

הר הכסף 2 הוא למעשה אתר שבו תוכלו למלא פרטים ולדעת האם קיים כסף כלשהו בחשבונכם הפרטי שאין בו שימוש כעת. אם תכניסו את פרטיכם, המערכת של הר הכסף 2 תציג לכם מידע על בנקים שבהם יש כסף בלתי פעיל. אם מדובר בחשבון עובר ושב, מועד פירעון הכספים הוא עד 10 חודשים, ואם מדובר בפיקדון, ייחשב הכסף ל"רדום" אם לא בוצעה בו פעולה למעלה מחודשיים. חשוב לציין כי מנוע חיפוש אינו מציג תוצאות של חשבונות פעילים או פיקדונות שהכסף בהם עדיין לא נפדה. בדרך זו תוכלו גם לקבל מידע עבור כסף המגיע לכם בירושה מקרוב או רחוק משפחה שנפטר והשאיר עבורכם כספים. בנוסף, עקב סוגיית אבטחת מידע והסכנה לדליפת מידע, מנוע החיפוש יציג את שם הבנק בלבד. לצורך קבלת מידע נוסף יש לפנות לבנק עצמו, שבו מתנהל החשבון ה"רדום".

ההבדל בין הר הכסף להר הכסף 2

לעתים נוצר בלבול בין הר הכסף להר הכסף 2. אנו יודעים כבר כי הר הכסף 2 נועד לאתר כספים אבודים המצויים בחשבונות "רדומים" בבנק שהלקוח אינו יודע על קיומם, או במצב שבו פקידי הבנק לא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח. בדומה להר הכסף 2, הר הכסף הוא מנוע חיפוש בפני עצמו, אלא שהוא נועד לאתר כספים אבודים המצויים בעיקר בקרנות פנסיה, קרנות השתלמות או קופות גמל. גם במקרה זה, בדומה להר הכסף 2, מנוע החיפוש של הר הכסף מציג רק את הגופים שיש בהם חסכונות ופוליסות, במטרה לשמור על ענייני אבטח המידע של המאובטח. לקבלת פרטים נוספים כמו סוגי החסכונות או סכום הכסף יש לפנות לגופים הרלוונטיים.

איתור כספים בקלות

אם אתם מחפשים דרך קלה ומהירה לאתר את הכספים ה"רדומים" שלכם בחשבונות הבנק השונים, תוכלו להשאיר פרטי התקשרות באתר של מניב, ונציג מטעם מניב יחזור אליכם עם המידע הרלוונטי ויעזור לכם לאתר את הכספים במהירות ובמקצועיות.  
דילוג לתוכן