כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה חשוב לדעת בשקעה בקרנות הון פרטיות

מה חשוב לדעת בשקעה בקרנות הון פרטיות?

בשני העשורים האחרונים הצטרפו אל מגוון אפיקי השקעות קיימים, מספר הולך וגדל של אופציות שונות להשקעה, החל ממטבעות דיגיטליים ועד אל חברות הייטק וטכנולוגיה ועד אל קרנות נדל"ן ועוד. אך מבין שלל האופציות הקיימות כיום עבור המשקיע הישראלי הממוצע, קרנות הון פרטיות מאפשרות מספר גם הכנסה די גבוה ביחס לקרנות השקעה אחרות ובעיקר שקט נפשי כי ההשקעה שלנו נמצאות במקום ובדרך הנכונים. השקעות אלו הפכו בעשור האחרון לפופולריות ביותר, כשהן מצליחות למנף חברות טכנולוגיות רבות החל משלבי הפיתוח ועד לשלבי הפצה והפיכה של המוצרים למסחריים ופופולריים. 

למי הקרנות מיועדות ומה תפקידן?

קרנות הון פרטיות מאפשרות כניסת משקיעים עבור מיזמים שונים וחברות טכנולוגיה שונות, החל מסטראטפים מוצלחים ועד אל חברות טכנולוגיה רפואית ועוד מגוון חברות ופיתוחים שונות. קרנות אלו נחשבות לבעלות רמות סיכון יחסית גבוהות, אך בד בבד הן גם נחשבות לבעלות תשואה גבוה אשר מצליחות להניב פירות מכובדים לכל השקעה. קרנות הון פרטיות בראש ובראשונה מיועדות עבור חברות הייטק ובעיקר עבור כאלו שכבר התקדמו בכוחות עצמן, כשהגיוס הראשוני נעשה בכדי לעזור בשלבי פיתוח ראשוניים. צורת השקעה זו הפכה בשנים האחרונות לפופולרית במיוחד, כל שכן על המשקיעים להכיר ולוודא את התוכניות של כל יזם וחברת הייטק על מנת לדעת ראית כל מה הן התשואות העתידיות ומה כוללת תוכנית ההשקעה. 

היתרונות שקרנות הון פרטיות

לצד הייעוד של קרנות הון פרטיות ישנן כמה יתרונות אשר הופכים את ההשקעה בהן למשתלמת במיוחד, היתרון הראשון הוא ראש שקט. היזם או המשקיע המבקשים להשקיע בקרנות הון פרטיות, יכולים להתרווח לאחור ולתת לזמן לעשות שלו יחד עם הפיתוח הטכנולוגי שבו השקיעו. כמובן שלכל זמן השקעה שכזה קיימת תוכנית סדורה, אשר אמורה לקבוע מועד סופי עד לחלוקת השקעה. יתרון לא פחות חשוב הוא הפרסום החיובי והקשרים שיש בין החברות הדורשות השקעה לבין מנהלי קרנות ההשקעה, שכן בפרסום חיובי על פרויקט להשקעה נתקבל "באז" שעוזר גם בגיוס כספים אך גם מאפשר גישה נוחה למקבלי ההחלטות שבקרן. 

ובכדי לבחור את ההשקעה הנכונה והמותאמת עבורכם, ניתן לקבל ייעוץ וליווי מקצועי  מ- iFunds

דילוג לתוכן