כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הקץ לסחבת! משיכת כספי פיצויים בעזרת מומחים

אנו נקצר את תהליך משיכת כספי הפיצויים שלך ב-65%…

עובדה מס’ 1: ישנם מקרים בהם אתם רוצים לבצע משיכה מוקדמת של כספי הפיצויים שלנו. לפעמים בגלל לחץ כלכלי ולפעמים מכיוון שמצאתם מקום טוב יותר להשקיע את הכסף שלכם.

 

עובדה מס’ 2: תהליך משיכת הכספים דורש מאיתנו סבלנות רבה ועצבים מברזל כי ההתנהלות מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות מייגעת ומתישה.

 

עובדה מס’ 3: אי הבנה של מספר נתונים חשובים כמו מיסוי, דמי ניהול ותשואות יכולים להביא אותנו להפסד של עשרות אלפי שקלים מכספי הפנסיה שלנו, כספים אשר לא יחזרו אלינו לעולם.

 

החלטנו להעניק לך שיחת ייעוץ! שיחה אשר תעשה לך סדר ותחסוך לך אלפי שקלים! תפקידך למלא את פרטייך, תפקידנו להתקשר אלייך (-:

עזרנו לאלפי אנשים, נשמח לעזור גם לך

🔒 טופס מאובטח ומוצפן בטכנולוגיית SSL 🔒

המלצה על שירות של משיכת כספי פיצויים

"משכתי את כספי הפיצויים שלי בקלות"
⭐⭐⭐⭐⭐
"כשרציתי למשוך כספי הפיצויים שלי ביחד עם שאר כספי הפנסיה הבנתי כמה הדבר מסובך וקשה מול החברה שהחזיקה בכסף שלי. לאחר שכמעט התייאשתי שמעתי על מניב, שייצגו אותי מול החברה ועזרו לי למשוך את הכסף תוך זמן קצר ביותר ובלי כאבי ראש מיותרים. שירות ששווה כל שקל! תודה רבה"
ה.ע, ירושלים

משיכת כספי פיצויים – 3 סיבות למה התהליך כה מעיק:

1. החברות במדינת ישראל מאוד אוהבות בירוקרטיה ולכן לאזרח הפשוט קשה להתמודד עם כך והוא פשוט מוותר.

2.  כפי שתצפו בסרטון שצירפנו, בכתבה ששודרה בערוץ 10 מצאו שיש לחברות השונות אינטרס ברור להשאיר את כספי הפיצויים אצלן שכן הן משתמשות בו להשקעות שונות. כסף רב יותר שמנוהל אצלן – כסף רב יותר אותו הן יכולות להשקיע.

3. לכל חברה טופס בקשה שונה למשיכת הפיצויים ולכל אחת מהן דרך אחרת לתת לכם את הכסף. 

3 יתרונות במשיכת פיצויים:

1. כספי פיצויים בדר"כ אינם מחויבים במס! (קראו כאן עוד על מיסוי של כספי פיצויים)

2. משיכת פיצויים יכולה להקל עליכם אם אתם זקוקים לכסף מיידי.

3. ניתן להשקיע את כספי הפיצויים באפיקי השקעה שונים ולהרוויח יותר.

צפו בסרטון עכשיו ותבינו מדוע החברות חוששות שתמשכו את הפיצויים שלכם

ועכשיו בשורות טובות, איתנו תהליך משיכת כספי פיצויים יהיה מהיר ב-65%!

1. יש לנו ניסיון של 26 שנה בענף הביטוח והפיננסים ואנחנו יודעים בדיוק מה לעשות ואיך למשוך את הפיצויים שלך בצורה הקלה ביותר עבורך.

2. לא נבקש ממך לדבר עם אף חברה, ולא משנה בכמה קופות יש לך כספים, האחריות היא שלנו.

3. יש לנו רישיון מטעם משרד האוצר לפנות לחברות בשמך. הן מחויבות עפ"י חוק להגיב במהרה ולשחרר את הכספים המגיעים לך!

ייעוץ עבור משיכת כספי פיצויים
ייעוץ עבור משיכת כספי פיצויים

חוק פיצויי פיטורים

כל אחד ואחת מאיתנו מכירים במעורפל את נושא הפיטורים. אנחנו יודעים שבמידה ופוטרנו מהעבודה שלנו מגיעים לנו סוג של פיצויים, ושאם אנחנו מתפטרים מהעבודה שלנו לא בטוח שמגיע לנו. בגלל שהדברים כל כך מעורפלים ולא תמיד ברור לנו למה, כמה, איך ומתי אנחנו מקבלים את הפיצויים, החלטנו לעשות לזה סוף ולהביא את הדברים לסדר. אז ברוכים הבאים למאמר שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת לגבי חוק פיצויי פיטורים.

מי מקבל? מי לא מקבל?

חוק פיצויי פיטורים בא במטרה לעשות סדר בכל מה שקשור לפיטורים. במידה ועובד מסויים עבד במשך לפחות שנה ברצף אצל אותו המעסיק או באותו מקום עבודה ופוטר, בשל כל סיבה שהיא, אותו עובד הופך לבעל זכאות לקבלת פיצויי פיטורים מהמעסיק או המעביד.

בהנחה ואותו העובד, שעבד במשך לפחות שנה ברצף אצל אותו המעסיק או באותו מקום עבודה, התפטר בגלל סיבות שמוגדרות מראש בחוק פיצויי פיטורים – יהיה זכאי גם הוא לקבל פיצויי פיטורים כאילו פוטר. בין סיבות אלו נמצאות סיבות כמו הרעה בתנאי העבודה במקום העבודה, טיפול בילדים, מצב בריאותי מסויים שמאלץ התפטרות ועוד. זאת לעומת עובד שהתפטר ללא אחת הסיבות האלו, ואז יהיה זכאי לכך שפיצויי פיטורים שהופקדו לקרן הפנסיה/קופת הגמל/פוליסת הביטוח שלו על ידי המעביד, יישארו בחזקתו, במסגרת החיסכון הפנסיוני שלו.

חוק פיצויי פיטורים – מה גובה הפיצויים?

חוק פיצויי פיטורים מורה על המעביד לשלם פיצויים לעובד המפוטר, העובד במסגרת של שכר חודשי סכום שעומד על גובה המשכורת האחרונה של העובד כפול שנות הוותק של העובד במקום העבודה. למשל, אם עבד העובד במקום העבודה במשך שנה והרוויח 8,000 ₪ בחודש, יקבל העובד המפורט 8,000 ₪ בתור פיצויי פיטורים. לעומת זאת, אם עבד העובד במקום העבודה במשך שנתיים והרוויח 8,000 ₪ בחודש, הוא יקבל 16,000 ₪ בתור פיצויי פיטורים.

ומי שאינו עובד במסגרת של שכר חודשי?

היות ולא כל העובדים עובדים במסגרת של שכר חודשי, נעשה חישוב אחר בעבור כל מסגרת עבודה אחרת. כך, לדוגמה, עובד בשכר קבלני יקבל פיצויי פיטורים שמחושבים לפי ממוצע המשכורות של השנה הקלנדרית שהתרחשה בצמוד לפיטורים. עובד שחל שינוי מסויים בשכרו האחרון, פיצויי פיטורים עבורו יחושבו לפי השכר האחרון שקיבל טרם השינוי הזמני. כמובן שקיימים סוגי עבודה נוספים שבעבורם חישוב פיצויי פיטורים נעשה בצורות שונות.

מה זה סעיף 14? האם זה קשור לחוק פיצויי פיטורים?

בהחלט כן. סעיף 14 הוא אחד הסעיפים של חוק פיצויי פיטורים, והוא חל היום על חלק גדול מהעובדים במשק. הסעיף הזה מביא איתו שינוי משמעותי לגבי צורת החישוב של פיצויי פיטורים, ומה הוא אומר? לפי סעיף 14 כספי הפיצויים שהופקדו לקופתו של העובד – קרן פנסיה/ביטוח מנהלים/קופה אחרת – יהוו תחליף לכספי הפיצויים אותם אמור לשלם המעסיק עם פיטורי העובד.

למה מידע הזה בכלל חשוב לי?

חוק פיצויי פיטורים הוא אחד החוקים שהכי כדאי וחשוב להכיר במדינת ישראל. לצערנו, מקרים לא צפויים עלולים לקרות בכל יום וכל אחד ואחת מאיתנו עלולים למצוא את עצמנו מחוסרי עבודה. רק לאחרונה משבר הקורונה הביא איתו גל אבטלה מהגדולים שנראו בעולם, ביחס לגודל האוכלוסיה, ומאות אלפי בני אדם מצאו את עצמם יושבים בבית במשך חודשיים בלי מקום עבודה לחזור אליו לאחר המשבר.

אז נכון שמדובר על סיטואציה קצת קיצונית, אבל גם ביום יום עלולים לקרות דברים שיגרמו לפיטורים שלנו. מצב כמו מלחמה שמביאה איתה כמות עבודה פחותה ובהתאם תגרום לפיטורים של עובדים, תפוקה לא מספקת של העובד שתגרום לפיטוריו וקיצוצים במשרד – כל אלו הם לצערנו לא מקרים נדירים ויש להיות ערוכים אליהם בכל מקרה.

האם אני יכול לדרוש כספי פיצויים?

בוודאי! ככלל, המעסיק שלכם אמור לדאוג לנושא הפיצויים שלכם באופן אוטומטי, אך במידה ויש איזשהן אי הבנות – כדאי בהחלט לשוחח איתו ולהבהיר לו את המצב, ובמידת הצורך גם לספר לו על החוק לפרטי פרטים. חוק פיצויי פיטורים בא במטרה להגן עליכם בתור עובדים שצריכים לחשב את המסלול מחדש ולמצוא את עצמם בשוק העבודה. בזמן שאתם עושים את זה, בהחלט מגיע לכם לקבל תשלומים שיסייעו לכם להתאושש ממכת הפיטורים, ולמצוא את דרככם החדשה בראש שקט עד כמה שניתן.

מידע נוסף על משיכת כספים

מהי קצבה מזכה

מהי קצבה מזכה

אני רוצה לבצע איתור כספים רבים מאיתנו מכירים כל מיני מושגים מעולם הקצבאות. קצבת זקנה, קצבת נכות, קצבת אבטלה, קצבת פנסיה או קצבת ילדים הן

קרא עוד »

שאלות נפוצות על משיכת כספי פיצויים

בהחלט! אנחנו יכולים לעזור לך לקצר זמנים בצורה משמעותית ולקבל את מירב הכספים המגיעים לך
כן, קופת פנסיה לא פעילה ניתן למשוך, ברוב המקרים עם תשלום מס נלווה
ברוב המקרים לא, אך יש מקרים מיוחדים שכן
הסוכמים נעים בין 0% ל-50%, תלוי בסוג הקופה ובתנאים נוספים עליהם ניתן לקרוא במאמר
טופס 159 או 159א' בהתאם לכתוב בהרחבה במאמר
תלוי באיזה טופס מדובר. בגדול, טפסים אלה מיועדים לפקיד שומה או לחברה המנהלת את הכספים
אז עכשיו כשברור לך כמה משיכת כספי פיצויים יכולה להיות קשה ומייגעת – עדיף לעשות בעזרת אנשים שמבינים עניין כדי לחסוך לך כאבי ראש מיותרים, זה הזמן ליצור עמנו קשר ונתחיל ביחד את בתהליך (-:
דילוג לתוכן