כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נטו תכנון פיננסי: מדוע חשוב לתכנן את הפרישה שלנו כראוי?

ישנם אנשים שאינם מתכננים את פרישתם מכיוון שמבחינתם העתיד הוא בלתי צפוי והם צריכים לחיות בהווה. טענה זו היא בדיוק הסיבה מדוע חשוב לתכנן את הפרישה. העתיד הוא תוצאה של ההווה כך שהפעולות שנבצע בהווה יכריעו את עתידנו. 

כשאנחנו חושבים על פרישה, אנחנו בדרך כלל מדמיינים טיול לאי אקזוטי או הליכה חסרת דאגות בפארק,  אך בניגוד למה שרובנו חושבים, לרוב הפנסיונרים יש חיים פעילים ביותר, ומהרגע שאנחנו יוצאים לפנסיה ההכנסה שלנו מפסיקה להגיע מצד אחד, אבל מצד שני ההוצאות שלנו נשארות כפי שהן ובמקרים מסוימים הן אף עולות עם האינפלציה הגואה.

תמיד יש ביטוח לאומי, וכנראה שתהיה לכם פנסיה מסוימת, אבל האם זה מספיק כדי לפרוש בנוחות? האם אתם מתכננים להישאר בבית הנוכחי שלכם, או שאתם מתכוונים לעבור דירה? האם אתם מתכננים לנסוע? אלו הן רק כמה מהשאלות שתצטרכו להרהר בהן כשאתם מתכוננים לפרישה הסופית.

הבטחת הכנסה עתידית

בהמשך לסיבות הנ"ל בגללן אנחנו צריכים לשקול ברצינות תכנון פרישה, תכנון פרישה הוא דרך להבטיח שתהיה לנו מספיק הכנסה כדי לחיות בנוחות כאשר יגיע הרגע המיוחל ונצא לפנסיה. רוב האנשים יהיו בפנסיה 25 שנים או יותר, ותכנון קפדני הוא המפתח לפרישה מוצלחת.  זהו שלב בחיים בו אנו לא רוצים להיות בלחץ לגביי חשבונות ומשכנתאות. כל מה שאנחנו רוצים באמת לעשות זה להירגע סוף סוף, או ללכת בעקבות החלום שלנו לטייל בעולם.

מתי כדאי להתחיל תכנון פנסיוני?

נטו תכנון פיננסי מייעצת להתחיל בתכנון פרישה בהקדם האפשרי. נכון, אנחנו מודעים לכך שכשאתם צעירים ועסוקים בביסוס וגידול המשפחה, קשה לחשוב קדימה לקראת פרישה, אבל דווקא זה הזמן לבדוק תוכניות פנסיה שיש לכם ולהתחיל להשקיע משהו לקראת הפרישה שלכם.

כמו כן, גם אם אתם מבוגרים יחסית ורק התחלתם לחשוב על תוכנית פרישה, יש דרכים לפצות על השנים שחלפו. ביצוע השקעות טובות כעת עשויות להרוויח מספיק כסף כדי שתוכל לפרוש בנוחות. ההשקעה יכולה להיות גם במניות, אג"ח, קרנות נאמנות, שוקי כסף או השקעות אחרות לבחירתכם. הפרישו מדי שבוע סכום שהוא אך ורק להשקעה. הפכו את זה להרגל ואל תתפתו לבזבז אותו.


היכנסו לטוויטר של נטו תכנון פיננסי לעדכונים מעת לעת

דילוג לתוכן