כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרסום דיגיטלי – פרסום שעובד!

לא רק שפרסום דיגיטלי עובד, הפרסום הדיגיטלי מאפשר לכם מעקב אחרי ההצלחה שלכם, ושיפור מתמיד עד להגעה לקמפיין האופטימאלי. המדדים של קמפיין אידיאלי בשיווק דיגיטלי זה היחס שבין העלות לכמות הפניות שהעסק שלכם מקבל, אבל לא היחס שבין העלות למכירות. הסיבה?

חשוב לזכור שפרסום במדיה הדיגיטלית יכול להביא לכם המון לקוחות במהירות, עד כדי כך שעסקים רבים פשוט לא עומדים בעומס הלקוחות. אם דבר כזה מתרחש, אתם עלולים להיות מוצפים, ולא לעמוד במכירות. כלומר – הפרסום עבד, הקמפיין מעולה, אבל העסק לא עומד בקצב.

קמפיין איכותי נשען על תיאום בין היכולת שלכם לעמוד בהבטחות שלכם ללקוחות שלכם, בכדי לבנות שם טוב בתעשייה שלכם, והתאמה בין התקציב והצרכים שלכם. כאשר הקמפיין עובד כמו שצריך, ואתם נותנים את המענה הנכון ללקוחות שלכם, נוצר שם טוב, והמותג שלכם מתחיל לצבור תאוצה.

רגע, מה זה פרסום דיגיטלי?

נכון, זרם בלתי פוסק של לקוחות נשמע מרגש וחיובי, ופרסום דיגיטלי מתחיל להישמע כמו רעיון ממש מסקרן, אבל, מה זה בעצם? ובכן, פרסום דיגיטלי הוא עבודת שיווק באמצעים דיגיטליים תוך מינוף הכלים הדיגיטליים לפרסום:

  1. פרסום ביוטיוב ואתרים דומים – כלומר שימוש בסרטונים, אנימציה, ווידיאו וכיו"ב ליצירת מיתוג חזק ועדכני
  2. כתיבת תוכן – יצירה של תוכן איכותי שמתאים בדיוק לקהל הלקוחות שלכם, וגורם להם להתרגש מהמותג והמוצר שלכם
  3. קידום ממומן – ככל הנראה כלי הפרסום הדיגיטלי החזק ביותר בשוק, יצירת קמפיין חכם שמושך אל העסק שלכם זרם בלתי פוסק של לקוחות חדשים
  4. פרסום באתרים חברתיים – לינקדאין, פייסבוק ושאר האתרים שהעסק שלכם צריך לא רק להיות בהם, אלא להתבלט ואפילו להצטיין בהם, כדי לקבל זרם שוטף של לקוחות "אורגאניים", כלומר כאלו שלא עלו לכם כסף באופן ישיר כמו במודעה פרסומית.

והבסיס לכול: בניית אתר אינטרנט

אם יש לכם עסק, יש לכם אתר. אם אין לכם אתר, כמעט ואין לכם עסק. כיום כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט. אפילו אם זה "רק" אתר תדמית, הפרסום הדיגיטלי פשוט מחייב שיהיה לקהל הלקוחות הפוטנציאלי הפעיל שלכם מקום ללכת אליו בשביל פרטים נוספים, תקשורת נוחה, ופשוט אתר שמראה שאתם קיימים בעולם הדיגיטלי.

גם אם יש לכם כבר אתר קיים, חשוב שתבינו: אתר אינטרנט זה לא כמו צילום או ציור. אתר אינטרנט עסקי הוא משהו חי, משתנה, מותאם ונושם. במילים אחרות, האתר שלכם חייב תחזוקה שוטפת שכוללת גם עדכונים של תוכנה ופיצ'רים, וגם עדכונים של תוכן חדש ועדכני כדי לאותת למנועי החיפוש, ובראשם גוגל, שאתם עדיין בעניינים, ועדיין נחשבים לברי-סמכה בתחום ההתמחות של העסק שלכם. כחלק ממערך מוצלח של פרסום דיגיטלי צריך לוודא שהאתר שלכם בנוי נכון, ללא שגיאות וטעויות בקוד ובטקסט כאחד, ושהוא מעוצב לפי הערכים של הלקוחות שלכם, כדי שהם יגיעו אליו וירגישו בבית.

דילוג לתוכן