כתבו לנו בוואטצאפ

058-888888

072-397-2399

התקשרו עכשיו!

כתבו לנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התייעצו עם עו"ד מס, במידה ומצאתם כספים אבודים

כספים אבודים, ממש כנגזר משמם, אלו הם כספים ששכחו מקיומם, אך שייכים לאזרחים ישראלים. למרות שזה נראה תמוה, בפועל בבדיקה של משרד האוצר נתגלה כי ישנם לא מעט כספים אבודים, בסכומים שעולים על כמה מיליארדי שקלים, כך שיש לא מעט אזרחים שאינם מודעים לכספים השייכים להם ונמצאים בחסכונות פנסיוניים כאלו ואחרים, בין אם שלהם עצמם, ובין אם של קרובי משפחה שנפטרו. מעבר לכך, לאזרחים רבים ישנם גם חשבונות בנק בלתי פעילים.

כיצד מאתרים כספים אבודים?

איתור כספים אבודים זהו תהליך של כמה שלבים, אשר במהלכם יש לפנות לחברות הביטוח השונות ולחברות השקעות, בין אם באמצעות מנוע לאיתור כספים של משרד האוצר ובין אם באופן אישי. במידה ונמצא שיש לכם כספים אבודים ותרצו למשוך אותם, יהיה עליכם לשלם על כך מיסים.

חשוב לציין שבמידה ומדובר בחסכונות פנסיונים, משיכת כספי פנסיה לפני גיל הפרישה כרוכה בתשלום מיסים, בהתאם לסוג החיסכון. לכן מומלץ ורצוי להתייעץ עם עו"ד מס, כדי להבין כיצד עליכם לפעול, כמה מס לשלם, וכמה כסף בסופו של דבר יועבר לחשבון הבנק שלכם.

מה עושים עם הכספים האבודים?

מצאתם כספים אבודים? עכשיו עליכם להחליט מה לעשות איתם. כך למשל אם גיליתם חיסכון פנסיוני, זה אולי מפתה למשוך את הכספים שלא ידעתם שיש לכם, אולם לעיתים זו לא תהיה ההחלטה הטובה ביותר, מכיוון שמשיכת הכספים מוקדם עשויה לעלות לכם בתשלום מיסים. לעיתים, ההחלטה הטובה ביותר תהיה דווקא לאחד בין הקרנות, כדי שלא תאלצו לשלם דמי ניהול נוספים.

כמו כן, יש חסכונות שמהן ניתן למשוך את הכספים כמו למשל קופות גמל, כאשר לכל חיסכון שכזה, ישנם תנאים שחלים עליו, ועליכם להכיר אותם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

מדוע כדי להתייעץ עם עו"ד מס?

לעו"ד מס יש ניסיון של שנים בתחום המיסוי, הוא מכיר את החוק והפסיקה ולכן יודע מהם מרכיבי המס שתצטרכו לשלם. כאשר הוא מלווה אתכם לאורך התהליך הוא יעזור לכם לוודא שלא תשלמו יותר מס ממה שצריך, או לחלופין, יבטיח שתשלמו את כל המסים כראוי וכנדרש על פי חוק.

כמו כן הוא יכול לספק לכם ייעוץ מקצועי, לספק לכם את כל המידע והפרטים הנדרשים כך שתוכלו להבין מה עומד על הפרק, ולהחליט האם בכלל משיכת הכספים היא מהלך משתלם עבורכם. בשורה התחתונה, ככל שתקדימו לקבל ייעוץ מקצועי של עורך דין מס, כך תוכלו להתחיל כמה שיותר מהר בתהליך ולקבל את כספכם בהקדם.

איך בוחרים עו"ד מס?

ייעוץ מס מטעם עורך דין מקצועי יכול לסייע לכם לפעול בצורה הטובה והנכונה ביותר עבורכם, מה גם שאם תחליטו שלא למשוך את הכסף, הוא יוכל לעזור לכם להבטיח שלא תבצעו עבירות מס כאלו ואחרות.

כמובן שכדי לקבל את הייעוץ יש לבחור במשרד עו"ד מס מקצועי ומומחה לתחום המיסים, שיש לו ניסיון עשיר בתחום, ושמאחוריו טיפול מוצלח במאות תיקים, קל וחומר, בהליכים מנהליים מול רשויות המס. מעבר לניסיון, על משרד עו"ד להיות זמין עבורכם בכל שאלה ובקשה, כך שאם חסר לכם מידע ואתם זקוקים לייעוץ תהיה לכם כתובת מקצועית לפנות אליה. כמו כן חשוב לשים לב שתחומי ההתמחות של המשרד משיקים לצרכים שלכם, כך שיוכל לספק לכם את השירות הנחוץ, כמו גם ייעוץ שמבוסס על ניסיון מקצועי.

במידה ומצאתם כספים אבודים, משרד עו"ד מיסים זרקו זמיר מתמחה בעבירות מס ויכול לעזור לכם בליווי התהליך על מנת לוודא ולהבטיח שלא תבוצע עבירת מס מכל סוג.

דילוג לתוכן